TTD 1.1 en TTD 1.2

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
G

Guest

Team Training Days

Airsoft Team Training Days / Tactical Training Days [TTD]

Airsoft Team Training Days (TTD) zijn bedoeld om skills & drills, toegepast voor airsoft, aan te bieden aan airsofters, zowel individueel als op groepsniveau. 

We richten ons met name op kennis en vaardigheden op het gebied van handelingen en drills, en groepen van 4-8 personen, wat in een airsoft omgeving de meest voorkomende groepsgrootte is, voor bijvoorbeeld verplaatsingen, communicatie, signalen, CQB, rollen, teamsamenstelling en meer. Alles is bedoeld om samenwerking en teamdenken te bevorderen tijdens een airsoft skirm. Tijdens latere TTD's zullen we wel met grotere groepen oefenen, met name om onderlinge coördinatie te trainen.

Je moet de trainingen in oplopend niveau volgen en niveau 1 is dus voorwaardelijk om niveau 2 te mogen volgen, etcetera.

Snel Overzicht

Deze dag staat in het teken van oefenen van teamvaardigheden voor airsofters en is de eerste dag van het tweeluik 'Niveau 1'. We geven deze 2 dagen praktijkgerichte workshops over teamplay zoals tactisch verplaatsen (patrouillegang), velddiensttekens en contactdrill. Er is plaats voor maximaal 32 personen.

* - als je geen NABV nummer hebt mail ons dan even je naam, adres en geboortedatum, dan kun je mee als introducee van Airsoft Heaven

Lees hier de eigenverklaring waar je akkoord voor moet geven als je mee wil trainen deze dag.

En hier kan je je aanmelden.

Ik wil heel graag naar Airsoft Heaven op zondag 13 en 20 september voor de TTD 1.1 en de TTD 1.2

Aangezien de titel het al zegt, het is een Airsoft TEAM Training Day en hoop ik stiekem dat er misschien nog meer ACN leden, aspiranten of vrienden mee willen gaan met mij. @tonb het zijn twee zondagen dus dit is volgens mij een uitgelezen kans om lekker mee te gaan!

Mocht iemand anders zin en tijd hebben, laat het dan weten in dit topic en meld je aan op de evenementen agenda.

Ik had hier al twee topics voor gemaakt. ;)

Ik dacht dat jouw topic voor de TTD 3 was. Ik zie nu dat je er een stuk of 5 hebt gemaakt, sorry. In ieder geval staan de twee dagen nu in één topic. 

En ik heb @Conrex op Teamspeak gesproken en die gaat ook mee! 

Frank - Peter.

ik ga zeker proberen om mee te gaan .

en inderdaad zondag komt meestal wel goed uit.

Gr tonb

wat is het adres?

als het niet al te ver is of als ik met iemand kan Carpoolen wil ik best wel mee gaan

@Juul Het is bij Gladiator in Almere. Hier staat alle informatie.

EDIT: Jammer dat dat namen linken niet altijd werkt...

zo ver ik kan bekyken kan ik beide zondagen,

het weekend van 19/20 september komt vladimir thuis,

en ik weet niet of hy zondag 20 september dan trekt en niet te moe is dan,

afwachten maar

Ik zal moeten Carpoolen(of mijn rijbewijs dan eindelijk hebben, maar ik reken er niet op)

iemand uit the buurt van Cuijk die gaat?

jan.

ik was al vaker te vinden op het forum met skirms over RSL Assendelft alleen komen er van ACN bijna geen airsofters op af laat staan en reactie wel jammer want het is een prachtig veld zeker een aanrader.

ik heb de accu binnen gekregen nog bedankt

Gr tonb

Je moet ook even zeggen op welke datum je gaat Ton, dan kunnen mensen zeggen of ze ook gaan op die datum. Anders wordt het wel heel algemeen. ;)

@tonb,

myn mannetje en ik zyn al een paar keer by RSL te Assendelft geweest, mss hebben wy je toen wel gezien of niet,

Als wy er weer heen gaan zullen we er een topic van maken,of ik zal je een berichtje sturen