tweede reserve replica (second love)

Klopt dat heb ik gister gezien, zeker even in de gaten houden.. alleen vind ik het minder als ik al een replica koop die niet orde is omdat ik er zelf nog geen verstand van heb.

Ze zijn wel in orde. Want wat er mis mee was, wordt gefixed voordat ze de verkoop ingaan. Of ze hebben cosmetische schade..
 
  • Leuk
Waarderingen: Justinizert
Wow ik zat even te kijken naar een cyma mp5 nu vond ik een AEG met blowback dat is te gruwelijk! allen op youtube waren ze aan het chronotesten en kwam die op de 395.. balen weer
 
Ja, maar je kan het ook gunfire laten doen, volgens mij doen ze dat gratis voor je.
 
Ik zou gunfire niet laten downgraden. Wat zij doen is de veer afknippen. Het is beter om een andere veer er in te zetten. En als je dat zelf doet, of met behulp van iemand anders, weet je ook gelijk hoe je internals ongeveer in elkaar steken.
 
Even wat reviews bekeken van die Cyma MP5... Voor die prijs wel een goede replica. Wel een zware replica met een lage ROF. Blowback systeem werkt wel goed lees ik.
 
Veer afknippen is niks mis mee, dat kan prima, zolang het maar goed is afgewerkt en dat wordt niet elke keer even goed gedaan door gunfire.
 
Thanks guys voor het helpen, Echt een super forum hier iedereen denkt goed mee!

Zeker een aanrader om volgende keer weer een topic te starten :)
Mss kom ik wel met al mn vragen hier:p

Thanks toppers!

Btw wat is er mis dat ze het niet goed afwerken bij gunfire?
 
Thanks guys voor het helpen, Echt een super forum hier iedereen denkt goed mee!

Zeker een aanrader om volgende keer weer een topic te starten :)
Mss kom ik wel met al mn vragen hier:p

Thanks toppers!

Btw wat is er mis dat ze het niet goed afwerken bij gunfire?

Je knipt een aantal coils af, van de veer, hierdoor houd je een scherpe punt over. Normaal gezien zou je deze warm maken en daarna recht buigen en zorgen dat de punt niet scherp is. De ene keer wordt dit wel gedaan en de andere keer weer niet. Een veer vervangen is niet heel moeilijk, maar wel eng voor een beginner, echter gezien het je tweede replica is en je wss hier ook mee wil leren hoe je ze uit elkaar moet halen kan je het net zo goed zelf doen, zet je er alleen maar weer toe om hem zelf open te halen.
 
Je knipt een aantal coils af, van de veer, hierdoor houd je een scherpe punt over. Normaal gezien zou je deze warm maken en daarna recht buigen en zorgen dat de punt niet scherp is. De ene keer wordt dit wel gedaan en de andere keer weer niet. Een veer vervangen is niet heel moeilijk, maar wel eng voor een beginner, echter gezien het je tweede replica is en je wss hier ook mee wil leren hoe je ze uit elkaar moet halen kan je het net zo goed zelf doen, zet je er alleen maar weer toe om hem zelf open te halen.


Okay en als deze niet netjes afgeknipt is dan kan dit schade geven aan je replica? en ik heb mn eerste replica ook niet open gehad haha
 
Ikzelf kan uit ervaring de nieuwste Cyma AK's erg aanraden. Ben er erg tevreden over, zeker voor de prijs/kwaliteitsverhouding.

Omdat ik er zo tevreden over was, heb ik er ook een review van geschreven in een ander topic.

Ik zie verder in het topic regelmatig SMG's voorbij komen van Cyma. Heb daar zelf wat minder ervaring mee, maar ik kan je ook aanraden om een te kijken op Taiwangun: ze hebben er daar ook veel en men wil daar soms iets goedkoper zijn als bij Gunfire. :)

Moet je even zoeken op 'manufacturer' CM, dat gebruiken ze daar voor Cyma, schijnbaar.