Twijfel/Vraag

Rgbb12

New Member
6 jul 2022
2
1
Trophies
2
Hey,

Ik loop al een tijdje met de gedachte een airsoft replica aan te schaffen. Nu ben ik er achter gekomen dat ik hiervoor lid moet zijn van de NABV. Ik ben momenteel vooral geïnteresseerd in pistolen, Ik heb nu deze op het oog (AW Custom Gold Standard IPSC Silver) van Krale (https://www.krale.shop/nl/).

Mijn vraag is denken jullie dat het het waard is om een/deze replica aan te schaffen en mij aan te sluiten bij de NABV om thuis te gebruiken/ te kijken of het iets is wat mij bevalt. Of zijn en andere manieren om dit te onderzoeken?
 
Ligt er aan wat je precies wil gaan doen. Wil je skirmen, wil je kaartschieten, speedsoft. Allemaal verschillende manieren van airsoft. Als je wil gaan skirmen zou ik een keer als introducee naar een locatie gaan en een dagje airsoften om te kijken of het wat voor je is. Of met een bevriend airsofter/airsoft team mee gaan, ook als introducee. Als je wil gaan kaartschieten, IAPS of iets anders zou ik eigenlijk niet weten waar je dan terecht kan.
 
Je kan naar het nationaal airsoft centrum gaan en daar het eea proberen/een rondleiding krijgen. Daar zijn altijd wel mensen die je willen helpen en vertellen over wat ze doen.