Type Cylinder

Jaapdm

Active Member
8 feb 2018
35
12
Trophies
4
Goedenavond,

ik heb momenteel een maple leaf 410mm inner barrel. En een stock type 3 cylinder. Ik heb inmiddels wat research gedaan aangaande de juiste cylinder, maar hoop nog even wat input van jullie kant te krijgen.

FPS is nu 330.

Heb ik dan geen overvoluming? Zou bv een type 1 niet beter zijn?

Ok thanks, nu zal er wel een increase komen in fps denk ik, zoals gezegd nu op 330, wat is de gemiddelde fps increase met een type 0? (Ik weet dat het van meerdere factoren af hangt)

Ik zou uberhaupt niet meteen de cylinder veranderen bij een normale AEG.

Ik denk uberhaupt niet dat je en type 3 cylinder hebt die zitten eigenlijk alleen maar in MP5k's, denk eerder dat je een 3/4 cylinder hebt, wat redelijk stock is voor 70-80% van de replica's. Voor de rest is het belangrijk te weten wat de stock lengte was van je barrel dat heeft natuurlijk ook wel invloed, maar om je vraag te beantwoorden de FPS kan ook nog zakken is puur afhankelijk van het systeem.

Stock barrel lengte was rond de 295mm. 3/4e is het nu idd. Zou een 4/5e dan niet beter zijn voor aeg?

Ik heb mijn mening al gegeven betreffend de cilinder oftewel een full. Gebruik zelf een 4/5 op een 285mm, met perfecte compressie heb ik dan ten minste t/m .30 stabiele joule waardes. Overvoluming is niks mis mee.

• Leuk
Waarderingen: Jaapdm en sherlockzor
Ik heb zelf een 455mm barrel en daarbij is een full cylinder net aan genoeg. Ik zou bij een 410 ook zeker voor de full cylinder gaan.

• Leuk
Waarderingen: Jaapdm