Uitleg batterij/beoordeling

Lipo's worden vaak als gevaarlijk neergezet. dat is overdreven. daarom ook dat ik het heb over "minder stabiel".
met de hobbyking batt calculator kon ik zo kiezen uit honderden batt en kwamen er een paar uit met mijn afmetingen dus aan weinig beschikbaarheid heb ik geen last van gehad.
mbt prijs.... ligt eraan waar je ze koopt. en ook hierbij is er rotzooi en kwaliteit op de markt voor zowel lipo als lifepo

Hmm vreemd, ik kan bij Hobbyking maar twee LiFe(Po) accu's vinden. Of ik zit echt scheel te zoeken.

Mgeen idee. Het al al weer lange tijd gelee dat ik op hobbyking gekeken heb. Laat staan batterijen besteld.
Hebben ze die vatterij finder nog? Of is die ook van de site?

@Toothpick lipos zijn alleen gevaarlijk als je er als een pannenkoek mee omgaat idd

speel nu ook een tijdje met die dingen en als je je laad waardes weet en je eraan houd en voorzichtig bent dan kan er idd eigenlijk niks foutgaan

Mgeen idee. Het al al weer lange tijd gelee dat ik op hobbyking gekeken heb. Laat staan batterijen besteld.
Hebben ze die vatterij finder nog? Of is die ook van de site?

Die is er nog wel, alleen heet die specifiek een Lipo finder

Oke lipo finfer dus. Jammer dan dat ze veel minder lifepo's hebben.

@chris93 ik heb zelf ook 1 lipo. Dat was eenige dat paste in de DD handguard om hem op mijn l85 aeg te kunnen gebruiken.