Umarax of Tokyo Marui of ICS

Rixs

Member
14 jun 2023
10
0
Trophies
1
Beetje hulp nodig

Ik wil kiezen tussen een:

Umarex HK416 A5 GEN3 GBBR
Of
Tokyo Marui next-gen mk18 mod1
Deze geupgrade met springveer en lipo mod Deens.
Of
ICS Daniel Defense MK18 s3

Veel mensen zeggen dat een GBBR heel leuk is en makkelijker omdat je geen accu hebt.

Andere zeggen AEG is leuker omdat je veel mee kunt bouwen.

Wat denken jullie over deze 3 guns

Alvast bedankt
 
Als het op GBBR aankomt dan is de VFC geen verkeerde. Echter zal ik altijd een TM GBBR aanraden omdat deze meer op betrouwbaarheid zijn ontworpen.

De TM next-gen is niks mis mee en is een uitstekende replica. Wellicht een van de beste die er is.
ICS is qua kwaliteit redelijk en is met hun split gearbox erg makkelijk in onderhoud.

Tja GBBR of AEG zijn twee totaal verschillende soorten replica's en ik zie dat vooral mensen die het belangrijk vinden dat de replica realisme en ervaring/feedback geeft voor de GBBR gaan. Mensen die gewoon veel willen schieten blijven vooral bij de AEG.
Dat gezegd hebbende, gezien de kosten van een GBBR raad ik een beginner vrijwel nooit aan daarmee te beginnen tenzij ik denk dat ze er vol van overtuigd zijn.
Een beginner is beter af met een AEG van een niet al te duur type. G&G, Specna Arms, Cyma indien AK etc maken goede replica's voor niet al teveel geld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rixs
Ik heb de tm mk18, weliswaar onder handen genomen door kingdom of airsoft, maar ik hoef weinig anders meer.
 
Super zeg,

Ik vond van het begin al de mk18 de gaafste gun. Ik heb hem bij unit 13 in handen gehad. Ik heb hem besteld online, hier heb ik gelijk de spring update en lipo upgrade.

Maar ik heb dus nu;

Tm mk18 NextGen mod 1
Tm m&p9L

Wat zouden jullie mij adviseren, 0.20 of 0.25 bb

Thanks
 
In sidearms gebruik ik standaard .25g. dan hoef je de hopup maar op 1 gewicht af te stellen en ook buiten gebruik ik hem vooral voor relatief korte afstanden dus dat is niet zo'n punt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rixs