Umarex H&K G36 mag problemen

Davidvh81

Active Member
22 mrt 2018
41
9
Trophies
3
Hoi allen!

Ben vandaag weer eens met mijn G36 op pad geweest bij King Forest (Critical Hit). Super terrein en orga trouwens! Maar weer even ontopic. Ik heb 2 G36 mags die beiden niet "vastklikken". Schijnbaar zijn er een paar merken die wel goed passen en goed vast zitten maar ook sommige die precies het tegenovergestelde doen.

Iemand ervaring met de G36? Ik heb een Umarex H&K. Oh en aangezien ik een DMR build heb is een low cap of mid cap gewenst :)
Ik heb al gekeken op Airsoftpro.cz want die hebben gunstige prijzen maar er is te veel keus en ben bang de verkeerde te bestellen dus even hier aan de experts vragen!
Groetjes,
David
 
Dat hangt er vanaf of je G36 al een sniper uitvoering was van origine.
Dan zou ik wel bij hetzelfde merk mag's gaan shoppen.
Is het echter een eigen build dan kan het een aardig zoekplaatje worden om passende mag's te vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidvh81
Dat hangt er vanaf of je G36 al een sniper uitvoering was van origine.
Dan zou ik wel bij hetzelfde merk mag's gaan shoppen.
Is het echter een eigen build dan kan het een aardig zoekplaatje worden om passende mag's te vinden.

Hey Vladimir

Dank je voor je reactie!
De g36 is een assault rifle maar heeft een upgrade gehad intern.
Qua uiterlijk is er niets aan veranderd eigenlijk.

Dus je raadt me aan Umarex mags te kopen?
Gr David
 
Dat lijkt mij het verstandigst ja. :)
Maar Jing Gong mid caps passen ook.
Als je echter voor de sniper looks wilt gaan is een speciaal low cap magazijn die voor de G36 sniper bedoelt is ook een optie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidvh81
Dat lijkt mij het verstandigst ja. :)
Maar Jing Gong mid caps passen ook.
Als je echter voor de sniper looks wilt gaan is een speciaal low cap magazijn die voor de G36 sniper bedoelt is ook een optie.

Thanks Vladimir!
Ja ik zag die low caps voor de G36 sniper van Umarex bij bunker501. Hebben ook van die mock patronen erin zitten. Toppie. Ik ga er achterna! Fijne dag :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir