Upgraden G&G Raider-L 2e

Lionear

Active Member
22 feb 2018
38
10
Trophies
5
Nu ik een x aantal skirms met de Raider-L 2e heb gespeeld ben ik aan het onderzoeken welke upgrades ik zou kunnen uitvoeren.

Zelf ben ik erop gekomen dat de hopup unit en inner barrel en denk dat ik daarbij de volgende items nodig ben:

• Prowin CNC M4 Hopup
  • Prometheus Purple Bucking
  • 6.03 Inner Barrel
Alleen nu komt het 'probleem' dat de G&G is uitgerust met een 357mm inner barrel en deze vindt ik eigenlijk nergens. Kom ze wel kleiner (+/- 310mm) of groter (363mm) tegen. Wat is hier aan te raden?

Prowin is meh, prometheus purple is leuk als je hem flat hopped naar mijn mening en de barrel moet je kijken of je met 6mm meer weg komt, waarschijnlijk wel.

Merk in je opmerking dat Prowin blijkbaar overrated is? Heb zelf geen idee maar hoor overal eigenlijk wel goede dingen over de betreffende unit.
Volgens mij is het altijd beter dan de stock (plastic) dingetje van G&G zelf ;).

Je geeft aan dat de Prometheus Purple alleen leuk is als je hem flat hopped, maar wat bied dit eigenlijk voor extra voordelen? Qua barrel vermoed ik eigenlijk het zelfde, met name omdat ik er over het algemeen ook een mock silencer voor heb zitten. Maar heb verder totaal geen idee hoe dit zit en wil het juist weten/leren.

Ik gok zo dat alles wat je er over leest heel oud is, maar goed de nieuwere units zijn van veel mindere kwaliteit als de eerdere units en daardoor subjectief aan de QC, daarbij komt dat een prowin de helft van de tijd maar goed feed in replica's en het ook heel picky is met de bucking die je gebruikt. Een flat hop heeft beter contact met de bb dan standaard buckings en geeft daardoor consistentere hop aan een bb.

Ok geen idee, probleem is dat ik het al helemaal niet weet. Welk merk/type hopup zou jij wel aanraden dan?

Lonex is goed, zijn ook andere maar die zijn vaak aardig duur. Als je graag een rotary wil kan je ook een maxx overwegen maar de prijs is dan ook wel wat hoger, let er dan ook op dat je de laatste versie koopt (gele kleur).