Upgraden M4 hulp omgeving Rotterdam gezocht

MikeKyto

Member
9 sep 2018
6
0
Trophies
1
Beste airsofters,

Na een jaar airsoften heeft mijn G&G GC16 Warthog het begeven. Het probleem zit hem in de hop up chamber. Deze schiet namelijk geen BB's meer (verschillende mags getest die voorheen wel werkte).

Ik was al een tijdje aan het kijken voor mogelijke upgrades, maar nu moet het toch echt gebeuren. Na het zien van veel Youtube filmpjes en berichten op het internet ben ik tot de conclusie gekomen dat ik voor de eerste keer het beste iemand kan zoeken die dit al vaker heeft gedaan. De dichtstbijzijnde winkel in mijn buurt is Den Haag en die vraagt de hoofdprijs voor deze werkzaamheden aan mijn M4. Ik wil er best voor betalen, maar 75 euro gaat toch echt te ver.

Ik ben daarom op zoek naar iemand in de omgeving van Rotterdam die mij hiermee kan helpen en het natuurlijk kan laten zien, zodat ik ervan kan leren.

Dit zijn de onderdelen die ik wil gaan aanschaffen:
  • Maple Leaf Macarone Flathop bucking 60°
  • Maple Leaf Concave Nub (Flat Nub / Tensioner)
  • Maxx Model ME PRO CNC Hopup unit for M4 AEG
  • MAXX MODEL CNC ALUMINUM DOUBLE O-RING NOZZLE (21.00MM)
  • Madbull 6.03 Stainless Steel Precision Barrel 300mm
Groetjes,

Mike
 
Alles afgezien van Nozzle kan je echt prima zelf doen aan de hand van YouTube filmpjes. Nozzle lukt je ook wel uiteindelijk, maar moet de gearbox voor open.
 
Alles afgezien van Nozzle kan je echt prima zelf doen aan de hand van YouTube filmpjes. Nozzle lukt je ook wel uiteindelijk, maar moet de gearbox voor open.
Dan ga ik het eerst zelf proberen. Bedankt voor je reactie!
 
ligt het probleem in de hopup unit of aan de nozzle? Is gemakkelijk te checken door de upper eraf te halen samen met de hopup en loop. Sluit een accu aan en kijk of de nozzle heen en weer beweegt. Beweegt die, dan ligt het probleem aan de hopup unit of loop. Beweegt die niet, dan is er een probleem in de gearbox, waarschijnlijk de tappetplate.
 
Ik zou trouwens wel even goed kijken of je 100% zeker bent van dat het aan de hop up ligt en niet aan iets anders voordat je er een hoop geld aan uitgeeft. Er zijn wel meer dingen die er fout kunnen zijn. Zoals vallen er nog steeds wel bbs uit wanneer je de mag erin stopt? Het kan ook idd alleen de nozzle zijn, zoals Maffo al aangaf.
 
MikeKyto vraagje hoeveel volt lipo gebruik je in jou G&G ?
 
‘t kan ook nog wel eens een kapotte/dubbel gevouwen bucking zijn, dan loop je ook het risico dat de bb’s er niet meer doorkomen...