Hallo,
Een beetje een revive van een oude post maar ik heb recent een am-013 gehaald. Hier zit een prowin hopup in maar ik merk dat deze gewoon veel feed problemen heeft. Ik weet niet waarom deze bijna alleen maar in een am-013 word gezet. Ik heb nu wat tape om de mag heen gedaan en het werkt al vrij goed maar ik moet eigenlijk wel mijn mag naar achter duwen zodat die goed blijft door feeden. Het komt door de chamber want heb de oude terug gezet en die werkte goed, heb de prowin ivm flathop bucking en nub en je kan geen andere nub in standaard chamber plaatsen. Mijn vraag is of iemand hier een geweldige oplossing heeft voor het naar achter drukken van je magazijn. Anders of iemand een perfecte hopup chamber weet die goed werkt en feed in combinatie met mijn amoeba ares am-013.
Ook merk ik trouwens dat ik veel hop krijg. Ik schiet zonder hop aangedraaid al goed met 0.3 ik kan niet eens met minder zwaar schieten want dan gaan ze strak omhoog. Met nieuwe en stock hopup chamber. Iemand enig idee waar dit aan ligt.