Hallo ik heb een vraag.
Sinds een tijdje speel ik ook Airsoft en het bevalt erg goed
Ik heb een replica van ics aangeschaft, opzich schiet die out of the box wel aardig maar ik zou toch graag iets meer range er uit halen. Nu red ik ongeveer 50 meter redelijk precies met 0,25 bb’s Het enige wat ik er tot nu toe zelf aan heb gedaan is de hop up vervangen voor een flat hop.. firefly met een G&g green bucking.
Hier de rest van de details van mijn replica:
Details:
*Full Metal
*Electric Blowback!
*Lengte: 878mm (906mm uitgeschoven)
*Gewicht: 3129g
*Magazijn: Metal Hicap Short (170rnds)
*V2 EBB Split Gearbox, met safety spring release system!
*Upgraded piston!
*Inner Barrel: 363mm
*FPS: ±300-370
*Accu zit in kolf
*Let op, accu niet meegeleverd
*UKSR Stock, een verstelbare sniper stock!
*Full Tubular Modular rail systeem, voor allerlei accesoires!
*ICS-275S model
Er zit een 7.4 LiPo batterij in.
Nu heb ik ondertussen al best veel gelezen maar ik lees veel wisselende verhalen. Is het slim om als volgende stap een andere barrel aan te schaffen en moet ik dan gaan voor een tight bore of een wide bore. Als ik voor die wide bore ga moet ik waarschijnlijk meer aan gaan passen maar als ik dus meer range wil halen is het dan verstandig om hier gelijk mijn geld op in te zetten. Alle hulp is welkom!! Alvast bedankt!
Sinds een tijdje speel ik ook Airsoft en het bevalt erg goed
Ik heb een replica van ics aangeschaft, opzich schiet die out of the box wel aardig maar ik zou toch graag iets meer range er uit halen. Nu red ik ongeveer 50 meter redelijk precies met 0,25 bb’s Het enige wat ik er tot nu toe zelf aan heb gedaan is de hop up vervangen voor een flat hop.. firefly met een G&g green bucking.
Hier de rest van de details van mijn replica:
Details:
*Full Metal
*Electric Blowback!
*Lengte: 878mm (906mm uitgeschoven)
*Gewicht: 3129g
*Magazijn: Metal Hicap Short (170rnds)
*V2 EBB Split Gearbox, met safety spring release system!
*Upgraded piston!
*Inner Barrel: 363mm
*FPS: ±300-370
*Accu zit in kolf
*Let op, accu niet meegeleverd
*UKSR Stock, een verstelbare sniper stock!
*Full Tubular Modular rail systeem, voor allerlei accesoires!
*ICS-275S model
Er zit een 7.4 LiPo batterij in.
Nu heb ik ondertussen al best veel gelezen maar ik lees veel wisselende verhalen. Is het slim om als volgende stap een andere barrel aan te schaffen en moet ik dan gaan voor een tight bore of een wide bore. Als ik voor die wide bore ga moet ik waarschijnlijk meer aan gaan passen maar als ik dus meer range wil halen is het dan verstandig om hier gelijk mijn geld op in te zetten. Alle hulp is welkom!! Alvast bedankt!
Laatst bewerkt door een moderator: