Oh ik dacht juist dat de E&L midcaps heel goed waren! Je zou wat siliconen spray in de hopup kamer kunnen spuiten. Dit verhelpt ook veel feeding problemen. Naderhand wel even je innerbarrel schoonmaken.
Ok thanks ga ik vanavond ff proberen.
Oh ik dacht juist dat de E&L midcaps heel goed waren! Je zou wat siliconen spray in de hopup kamer kunnen spuiten. Dit verhelpt ook veel feeding problemen. Naderhand wel even je innerbarrel schoonmaken.
Weet je het zeker van de silicone? Heb hier zelf geen ervaring mee, maar daardoor help je toch juist het effect van je hopup om zeep?
Nogmaals heb zelf geen ervaring, maar volgens mij wil je je BB's op elke manier weghouden van smeermiddelen i.v.m. het verlies van grip op de BB door de hopup....
Zijn het misschien nog redelijk nieuwe mag's? Dan zou het namelijk ook nog kunnen dat ze nog moeten inwerken.
Verder heb ik eigenlijk geen idee wat het kan zijn, maar kan mij voorstellen dat het niet fijn is, succes ermee!
Groet,
Peter
Hmm hij kan weer uit elkaar schiet nu 375 met 130% van PDI.Uhm nee, want een PDI maakt gebruik van een ander systeem, PDI 140% is ongeveer overeenkomend met een M100 dus een 130% zal prima onder de 360 uitkomen vergelijkbaar met een M95.
Hmm hij kan weer uit elkaar schiet nu 375 met 130% van PDI.
Dan maar M90 erin.
Even terug komen op die veer. Ik heb een G&G warthhog stock, hoe weet ik wat voor ik er nu in heb en wat ik et in moet hebben mijn fps te verhogen (nu 260)