Veluwe Airsoft 10 april

Lennart-vm

Well-Known Member
21 jan 2016
112
43
Trophies
7
Hallo allemaal,

Ik ga samen met 1 andere airsofter naar Veluwe Airsoft de 10e. Zijn er nog meer mensen van plan hierheen te komen?

Ben vrij van werk, dus of veluwe of balls and arrows.. even kijken waar de meeste van acn heen gaan

@ChaoSState als er een tafeltje is met een 230V aansluiting kunnen we ook wel de stekkertjes omsolderen als je dat wilt? Kan natuurlijk ook na de skirm of voor de skirm maar als je wilt Neem ik de spullen wel mee.

Voor de skirm is het handigst denk ik. Ik neem twee replica's mee en alleen daaraan moet een deans connector. Ik koop van de week lipo's waar al zo'n stekker aan zit.

Maar ik vind het niet erg om ff langs je te rijden hoor. Want ik wilde je ook het een en ander vragen over het gebruik en instellen van een redelijk uitgebreide smart charger (aangezien jij wel wat ervaring hebt met LiPo).

Ik ben erbij met 2 vrienden! Speel met een zwarte sniper en glock. Eerste buiten skirm voor mij, ben benieuwd!

Ik ben er 10 april ook bij samen met 2 anderen. Wordt voor ons de eerste keer bij Veluwe Airsoft.

Zie net dat ik met me suffe kop op veluwe arirsoft heb geantwoord haha. Ga 10 april naar B&A...

Lennart-vm;1645 zei:
Hallo allemaal,

Ik ga samen met 1 andere airsofter naar Veluwe Airsoft de 10e. Zijn er nog meer mensen van plan hierheen te komen?

Inmiddels komen we met z'n drieen!

Zullen we nog watt telefoonnummers uitwisselen? Dan kunnen we elkaar tenminste vinden :P

Dat was weer een vette skirm, al betwijfel ik of ik nog vaker naar deze locatie zal gaan.
De terreinwisselingen waren wel leuk, maar echt veel te veel chokepoints en daarbij komend ontbrekend leiderschap deed de snelheid toch wel de das om.

Lennart en Milan bedankt! En bedank de rest van de kerels ook maar die bij ons waren, het was een leuke groep!

Kijk ons gaan als een baas :love: