Veluwe Airsoft mid-cap only 4 juni

Ok, maar hoe was dit nou? Was het het tactische niet sproeien wat jullie hoopten?
 
Sproeien viel over algemeen mee. Organisatie was top en probz voor het water op de spawns. Veld zelf vondt k minder, smal en weinig mogelijkheid op flanken of tactisch spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: AirsoftVlogs
Klopt en de oude chokepoints in het middenveld waren er ook nog steeds. :rolleyes:
Zo liep het weer vast bij de tunnel maar dan bij de uitgangen ondanks zichtbare verbeteringen.
En bij de crossbaan liep het ook niet al te vlot maar dat kwam ook doordat ons team s'ochends nog wel maar naarmate de dag vorderde weinig communiceerde en samenspeelde.
Het andere team deed dat een stuk beter maar slaagde er ook pas in de middag in om ons terug te dringen. :D

Al met al ben ik wel blij met de progressie bij VA maar zijn er nog wel wat verbeteringen nodig om er een echt dynamisch veld van te maken. o_O
Gelukkig denken ze er bij VA zelf ook zo over en bestaan er plannen om het veld flink te upgraden met o.a. een verplaatsbare afscheiding van het paintbal gedeelte en heb ik ook een gesprek opgevangen over andere gameplay. :)

Dat laatste juich ik luid toe want ik ben geen fan van 3,4 of zelfs 5 verschillende spelvormen op 1 dag.
Dat word te ingewikkeld voor mijn grijze cellen. :(

Dus kom ik zeker terug bij VA want met de nieuwe cantine annex kleedrujmte,een iaps schietbaan en nog tal van andere nieuwe attracties blijft het boeien. :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: Sander en Jelle Schiks
Ze gaan dat niet alleen doen,

Ze gaan een Outdoor CQB maken,m

Het hele "paintball"gedeelte gaat op de schop!
 
Ok! Mooi dat het bevallen is!

@Vladimir bedankt voor de uitgebreide feedback. Mooi dat er wel wat dingen veranderd zijn, maar het nog niet zoveel lijkt te doen qua gameplay. Ze proberen dit al een lange tijd op te lossen, maar dat lijkt dus een moeilijke taak.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir
Als ik Vladimir zo hoor zie je mij niet snel meer op open events daar(niet dat ik er nu al vaak kwam, door de arcade gameplay) . Ik zit niet echt op een kermis aan arcade games te wachten. Plus dezelfde choke points als 3 jaar geleden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ik speel ook liever op grotere velden met een enkele, dagvullende game soort.
Maar ze doen hun best bij VA en luisteren naar de feedback van de spelers.
Ik heb goede hoop dat het uiteindelijk wel degelijk een veld word waar wij dynamisch kunnen ravotten.
 
  • Leuk
Waarderingen: AirsoftVlogs
Wat ik gehoord heb en zelf ook wel merk is dat het struikelpunt altijd de Middendeel is.... wat @Vladimir zegt hopelijk gaat daar wat mee gebeuren want dat is nogal hinderlijk maar goed ik blijf er met plezier spelen....
Met de sniper heb je daar namelijk weinig tot geen last van!
 
Ik speel ook liever op grotere velden met een enkele, dagvullende game soort.
Maar ze doen hun best bij VA en luisteren naar de feedback van de spelers.
Ik heb goede hoop dat het uiteindelijk wel degelijk een veld word waar wij dynamisch kunnen ravotten.
Dat klopt wel, maar ze zijn hier al vanaf de opening mee bezig. Het punt chokepoints in ieder geval.

Het lijkt er op dat mijn voorgevoel toen klopte, dat je met het lange, smalle veld niet veel meer voor elkaar kan krijgen dan twee linies die tegen elkaar aan duwen. Of je nou één comsim achtige setting maakt of allemaal arcade games.
 
Mwah,C-4 is ook een lang en smal veld als je het zo bekijkt.
Maar daar nauwelijks tot geen chokepoints.
Het kan dus wel.
Met meer dekkingsmogelijkheden in het middenveld moet die bottleneck te cancellen zijn.
Wat betreft de tunnel; ach,als we dan toch door het middenveld kunnen pushen dan vallen we de tegenpartij gewoon vanaf de andere tunnelingang in de rug aan. :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en AirsoftVlogs
Leuke deel is wel de Stormbaan
vananvond een avond skirm daar... ik als Black Sniper ben daar te vinden! onder de stormbaan haha
niemand ziet me