Verhuizen naar de VS

Quasso

Member
28 jan 2018
15
2
Trophies
2
Hallo allemaal!

Vraagje, is er misschien iemand die ervaring heeft met verhuizen naar de Verenigde Staten en procedures hoe je replica(s) mee te nemen? Alle input is welkom.

Gr,
Quasso

Verhuizen geen ervaring mee maar ik weet wel dat alle replica's die de vs binnen komen moeten zijn voorzien van een rood/oranje flashider of indien geen flashider dat het voorste gedeelte van de loop in die kleur geverfd moet zijn.

Verder zijn er ook een aantal replica's die de douane aldaar standaard al niet tot zeer moeilijk door laat.

• Leuk
Waarderingen: Quasso
Normaal gezien moet je ze aangeven als je ze meeneemt op het vliegtuig. Afhankelijk van welke staat moeten ze een oranje flashhider hebben. Maar als je ze verscheept via een container of wat dan ook zou ik het niet weten. Voor het verzenden naar California moet er oranje/blauwe of andere tape rond de triggerguard, stock en pistol grip. Voor andere staten zou je moeten kijken naar de lokale regels.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Quasso
Bedankt voor de tips! Het betreft trouwens California, ik ga verder op onderzoek uit.

Niet makkelijker om hier alles te verkopen en daar wat leuks terug kopen?

Is ook een optie idd. Al zal ik er niet langer dan een jaar zijn, tenminste, dat is de verwachting.

De boel hier opslaan, misschien alleen je favo pistol mee en daar een basic replica kopen? ik denk dat het meer gedoe is om het mee te nemen dan om gewoon een nieuwe te kopen.
daarnaast zou je andersom denk ik wel makkelijker vanuit USA naar NL kunnen vliegen. daar zijn ze gewend aan wapens.
replica's zijn daar ook nog eens goedkoop ook!

Californië is streng qua airsoft. Op een aantal onderdelen moet felgekleurde tape zijn aangebracht. Trades moeten gelicenseerd zijn, rode flashider en volgens mij nog wel meer onzin.

Ik zou gewoon inderdaad je replicas hier in nederland opslaan bij een vriend/NABVer. En dan daar een replica kopen, omdat het daar over het algemeen een stuk goedkoper is.