verkeerd geleverd of??

Valmijaan

Well-Known Member
7 sep 2016
433
167
Trophies
14
Hallo,

Ik heb vandaag mij scar-l binnen gekregen teminste dat denk ik, maar hij is anders dan normaal en zonder trade marks zoals FN Herstal belgium.
Op de scar staat dus ook mk16 mod 0 wtf?

qvcepwxuevdbr.jpg

qvcepwxuevdbr.jpg

Lijkt bijna op dboys scar-l?? Die heeft zo te zien ook geen FN Herstal trademark

De Mk16 Mod 0 is wel de officiële trademark van een SCAR-L hoor :) Voor de rest weet ik niet waar welke markings moeten staan...

Snelste manier is de stock open te klappen, als hier kabels doorheen lopen dan is het geen VFC, die heeft met met contact punten. De doos is ook niet obvious VFC?

Oh god heb ik weer iets doms gelinkt D:

Dat zou wel heel zuur zijn.. dan bestel je een VFC en krijg je een Dboys. Hoop het niet voor je, dan zou die shop wel behoorlijk malafide zijn!

Hey is inderdaad een Vfc echter voor de Amerikaanse markt dus ook met oranje flashider, dat stond niet op de foto en ook nergens vermeld dus effe kijke hoe ze me tegemoed komen.
Dus even contact op nemen met leverancier want heb ook kleine krasjes erop zitten :s

Las ook ergens dat vfc licence van FN is verloren ofzo?

Hey is inderdaad een Vfc echter voor de Amerikaanse markt dus ook met oranje flashider, dat stond niet op de foto en ook nergens vermeld dus effe kijke hoe ze me tegemoed komen.
Dus even contact op nemen met leverancier want heb ook kleine krasjes erop zitten :s

Las ook ergens dat vfc licence van FN is verloren ofzo?

Pff gelukkig is het wel ten minste een VFC :oops:, maar ja schade voordat je er überhaupt iets mee hebt gedaan is niet heel relaxt. Dat over de licenties van VFC weet ik niet zo, maar zou wel kunnen vanwege het feit dat Cybergun ook de Scar's verkoopt met licenties.

Hier nog de fotos van de schade, lijkt bijna wel 2de hands of dat hun hem hebben getest en beshadigd ofzo.
Het is allemaal wel kleine dingetjes maja verwacht je niet van nieuw uit de doos.

2npfhru0qoyal.jpg

vlnwkgw7kuwgx.jpg

wc3grpzq0i5my.jpg

Hoe meer ik hem uit elkaar haal hoe meer ik tegenkom....... Bolt is krom en lijkt wel roest ofzo wat er op zit

Hmmmm beetje jammer :|, iig is het geen dboys dan had je in de stock al wel een obvious bekabeling gezien bij het open klappen. Voel me nu wel een beetje schuldig :(

@Rebelattack geen zorgen kerel geeft me wel meer de mogelijkheid te spuiten of hydro dippen ;)
Internals zijn opzich gewoon goed. metal gearbox en alles dus ben er wel blij mee. Ook heeft hij een lekker gewicht

Met alle respect maar met zoveel beschadigingen zou ik hem terug brengen , je hebt er notabene zat centjes voor neergeteld .

@Rebelattack geen zorgen kerel geeft me wel meer de mogelijkheid te spuiten of hydro dippen ;)
Internals zijn opzich gewoon goed. metal gearbox en alles dus ben er wel blij mee. Ook heeft hij een lekker gewicht

Snap ik maar is gewoon kut, zeker als het je eerste replica is dan wil je gewoon iets uit een doos halen en blij zijn en niet meteen erachter te komen dat er verschillende dingen mis mee zijn :(. Zelfs nu ik mijn zoveelste zou halen zou ik nog steeds teleurgesteld zijn als ik een replica kreeg die al gebruikers sporen had.

@Rebelattack je kunt niet altijd geluk hebben. En ik was er wel erg blij mee hij ziet er echt wel realistisch uit. Plus op mijn wishlist staan nog m4,m16,m93r,m99 sniper,m249 dus hoop uitpakken en blij Zijn.

wel gaaf apparaat verders hoor , ik had een hele tijd een WE Scar L op mijn lijstje staan , als ik jou lijst zo zie dan weet ik nu al waar dat vakantie geld heen gaat hahaha

• Leuk
Waarderingen: Valmijaan