Verschil accu's Valken/Redox

De avalon van vfc is de counter copy van de krytac mk2 crb en spr.(met andere woorden een kloon no offense hier naar jou maar het is niet origineel wat ze doen)

Weet vrijwel zeker dat hij een hele hele lichte 11.1 kan trekken alleen dan kom je weer uit op het eerder genoemde dubbel shot of burst als hij op semi staat omdat de mosfet in de avelon stock niet slim is(hiero ook geen offense aan gezien de stock mosfet van krytac ook in principe dom is) ik zou het houden op een goede 7.4lipo en kijken wat je wilt zie alle vorige reacties maar terug:) of vraag voor in spiratie wat aan rebel rick smerige harry ik en wellicht anderen met upgrade visies
 
  • Leuk
Waarderingen: Niels Seppenwoolde
Ik zou niet zeggen dat VFC een copy is van krytac, VFC bestaat al veel langer en de look die ze hebben is op hun eigen manier weer uniek. Voor de rest raad ik geen enkele replica aan om stock op een 11.1V te draaien, vanwege het feit dat velen niet met een mosfet komen, de meeste een niet optimale shimming hebben en je door AOE/PME je piston/gears kapot kan draaien. Betere replica's zoals de VFC, ICS enzovoort zullen mogelijk heel lang mee kunnen gaan, maar ook daar kan het al binnen de eerste 100 rounds fout gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Niels Seppenwoolde