Versturen replica per post

• Onderwerp starter Onderwerp starter Robin2k7
  • Startdatum Startdatum
R

Robin2k7

Ja ik twijfel een beetje en wel over het volgende , er was iets kapot gegaan in mijn garantie periode aan mijn replica , ik wilde alleen dat item opsturen maar ze wilde de hele replica hebben i.v.m. garantie check , begrijp ik natuurlijk maar zo,n replica versturen via post voelt gewoon niet goed en het is te ver weg om er maar even heen te rijden .

Wat denken jullie hiervan ? ik bedoel met een M4 naar de Primera winkel ? het idee al :(o_O

Ik verstuur replica's die ik verkoop 2de hands ook gewoon via nl post en breng deze dan naar de bruna, grote bruine doos eromheen en niemand stelt vragen. Al 3 keer gedaan en nog geen enkel probleem gehad.

Tja het is gewoon een gevoel wat ik er bij heb , maar inderdaad zeker goed verpakken en zo ....naj ja ik kijk wel effe dank voor tips .

Inderdaad, gewoon stevig en onherkenbaar verpakken. Geen haan die er naar kraait :p

Netjes verpakken...met een niet doorzichtige inpak spul eroverheen...kan prima...meerdere keren al gedaa

• Leuk
Waarderingen: Jan en Robin2k7
Postnl is voor mij nooit eenmeer probleem geweest. Bij Kiala moet je oppassen, die willen nogwel eens een pakket door de xray machine halen en volgens hun AVW zijn wapens zoals messen, maar ook replicas verboden. Dus vinden ze er 1 ben je hem kwijt.

Kiala word/is UPS aka Amerikaans, dus ik sta er niet van te kijken dat die wel eens wat door de xray halen :P