Vervoer

Milan!

Member
8 aug 2019
15
1
Trophies
2
Hey,

Klopt het dat als je geen eigen vervoer hebt (eigen auto/ geen rijbewijs) dat het bijna onmogelijk is of heel lastig is om naar evenementen te gaan? Ik woon zelf in omgeving Rotterdam, maar zie in de omgeving niet echt veel open skirms waar ik aan mee kan doen bijvoorbeeld.

Hey,

Klopt het dat als je geen eigen vervoer hebt (eigen auto/ geen rijbewijs) dat het bijna onmogelijk is of heel lastig is om naar evenementen te gaan? Ik woon zelf in omgeving Rotterdam, maar zie in de omgeving niet echt veel open skirms waar ik aan mee kan doen bijvoorbeeld.

Ja met t ov is t bijna onmogelijk. Maar gelukkig is Airsoft een geweldig samenhorigheid en zijn er sommige groepen waar je kan vragen om te carpoolen/liften

De meeste velden liggen inderdaad niet per sé direct aan een goed OV knooppunt. Bij mijn lokale veld kun je toch vrij ver komen met de bus, laatste 5 minuten moet je dan te voet. Meestal worden airsofters opgepikt door mede airsofters die op dezelfde vrij eenzame weg rijden :D

Ben momenteel wel bezig met mijn rijbewijs gelukkig, maar duurt nog zo'n 2 maanden voordat ik die binnen heb :P