VFC H&K MP7 A1 GBBR

walter

Member
25 mei 2016
6
0
Trophies
2
Ik ben zeer gecharmeerd van de VFC H&K MP7 A1 GBBR. Ik zit er aan te denken om deze te kopen. Alleen heb ik nog wat twijfels omdat ik vooral woodland wil gaan spelen. Kan ik de mp7 zo upgrade dat dit mogelijk is? Of zeggen jullie dat word niks. Ik hoor graag jullie advies hierover.

Het gaat om dit model.

http://www.airsoftshop.be/nl/vfc-h-k-mp7-a1-gbbr.html

Is dit je eerste replica?

Voor woodland zou dit sowieso niet mijn eerste keuze zijn.. GBB en SMG is geen succesformule voor woodland waar de meters echt tellen.

Is dit je eerste replica?

Voor woodland zou dit sowieso niet mijn eerste keuze zijn.. GBB en SMG is geen succesformule voor woodland waar de meters echt tellen.

Nee ik heb al een Specna arms SA-h02. Ja precies daarom mijn twijfels.. maar vind het gewoon een sexy replica!

Laten we allereerst stellen dat bij aeg's het qua range niks uit maakt of je rifle of smg speelt.

Nu hebben we het hier echter over een gbb dus dan wordt het een andere zaak. Met een gbb ben je altijd in het nadeel maar is het niet onspeelbaar hoor.
De vfc mp7 is niet slecht maar ook nou niet weer jippie, weinig aftermarket parts voor te krijgen en volgens mij qua fps erg op het randje, wat zeker op warme dagen over het randje kan gaan.
Beste keus qua mp7 blijft de marui

Je zou eventueel een MP7 aan een sling mee kunnen nemen als sidearm. Dan kan je omschakelen op de MP7 wanneer je een gebouw binnen gaat! Wat Rick al zegt wil je zo veel mogelijk range in woodland.. Of je moet heel hard kunnen rennen :P

Laten we allereerst stellen dat bij aeg's het qua range niks uit maakt of je rifle of smg speelt.

Nu hebben we het hier echter over een gbb dus dan wordt het een andere zaak. Met een gbb ben je altijd in het nadeel maar is het niet onspeelbaar hoor.
De vfc mp7 is niet slecht maar ook nou niet weer jippie, weinig aftermarket parts voor te krijgen en volgens mij qua fps erg op het randje, wat zeker op warme dagen over het randje kan gaan.
Beste keus qua mp7 blijft de marui

Dus als ik een mp7 zou kopen zou jij de Tokyo marui advieseren?

Deze dus? https://unit13shop.eu/nl/gas-rifle-smg/tokyo-marui-mp7-a1-gbb-black/a-13609-20000151

Is het ook mogelijk als je met een demper speelt om een langere innerbarrel er in te zetten?

Dus als ik een mp7 zou kopen zou jij de Tokyo marui advieseren?

Deze dus? https://unit13shop.eu/nl/gas-rifle-smg/tokyo-marui-mp7-a1-gbb-black/a-13609-20000151

Is het ook mogelijk als je met een demper speelt om een langere innerbarrel er in te zetten?

Ja de Tokyo Marui

En met een demper zou je inderdaad een langere inner barrel kunnen plaatsen. Let wel dat het verlengen van je innerbarrel bij een gas buks, in tegenstelling tot aeg's, je fps flink kan verhogen.

Ja de Tokyo Marui

En met een demper zou je inderdaad een langere inner barrel kunnen plaatsen. Let wel dat het verlengen van je innerbarrel bij een gas buks, in tegenstelling tot aeg's, je fps flink kan verhogen.

Dat zou je toch kunnen oplossen door lichter gas te gebruiken? Of gaat dan de performance omlaag? Ik heb geen ervaring met GBB :P

Zachter gas, betekent ook dat de terug slag minder snel wordt en kan dus zorgen dat het minder goed werkt. Je hebt andere oplossingen zoals andere valves of kutten met de veer die zorgt hoeveel gas waar heen gaat, maar tot zekere hoogte.

Bij een TM maakt dat gelukkig niet uit omdat men in Japan geen green gas mag gebruiken. Een TM werkt dus ook fatsoenlijk op 134a (hier in europa 144a) gas. Ondanks dat kun je flink omhoog schieten met een langere inner.

Ik heb de VFC mp7 gbb gehad en 2 jaar gebruikt in het wood gebeuren ,het is te doen maar zoals aangegeven niet ideaal , cqb ben je echt in het voordeel .

Het eerste uur in een skirm schoot ik supernauwkeurig daarna werd de bucking koud en had ik vaak teveel hop waardoor ie na 20 meter recht omhoog schoot , en bleef je je hop up opnieuw afstellen .

Ik had dat eigenlijk gelijk moet veranderen met een ander type bucking maar had daar toen de ballen verstand van .

Maar voor out door helemaal niet zo slecht als de meeste denken .

De TM variant hoor ik ook veel goede dingen over .

Maar die VFC ja het is leuk maar denk er aan dat je in het voorjaar en najaar snel last hebt van cooldown en das bij TM mp7 een stuk beter schijnt het .

Dus je schiet meestal single schot of af en toe een burst dat werkte het beste bij mij .

Groet

Robin

En dan heb ik nog een hele andere vraag. Ik heb mijn replica al een half jaar niet gebruikt. Omdat het voetbal seizoen nog bezig is heb ik er nog geen tijd voor gehad. Kan ik mijn lipo die ik bij de SA zelf heb gekregen, nu weer gewoon opladen? (ik maak gebruik van deze lader.) http://www.airsoftshop.be/en/vb-power-lipo-lader-balancer.html

Ik heb ook nog een nieuw lipo in de verpakking liggen, het gaat om dit type: http://www.airsoftshop.be/nl/we-lipo-74v-1200mah-20c-stick-type.html als jullie deze voor het eerst gebruiken laden jullie hem dan op van te voren of niet?

Ik heb de VFC mp7 gbb gehad en 2 jaar gebruikt in het wood gebeuren ,het is te doen maar zoals aangegeven niet ideaal , cqb ben je echt in het voordeel .

Het eerste uur in een skirm schoot ik supernauwkeurig daarna werd de bucking koud en had ik vaak teveel hop waardoor ie na 20 meter recht omhoog schoot , en bleef je je hop up opnieuw afstellen .

Ik had dat eigenlijk gelijk moet veranderen met een ander type bucking maar had daar toen de ballen verstand van .

Maar voor out door helemaal niet zo slecht als de meeste denken .

De TM variant hoor ik ook veel goede dingen over .

Maar die VFC ja het is leuk maar denk er aan dat je in het voorjaar en najaar snel last hebt van cooldown en das bij TM mp7 een stuk beter schijnt het .

Dus je schiet meestal single schot of af en toe een burst dat werkte het beste bij mij .

Groet

Robin

Bedankt voor je advies!

Je brengt mij nu nog meer aan het twijfelen haha!