VFC mk16 upgrade

Valmijaan

Well-Known Member
7 sep 2016
433
167
Trophies
14
Hallo,

Ik wil mijn vfc scar gaan upgraden echter kan ik niet echt een goede hopup vinden die zou moeten passen.

Zat te denken om gelijk alles te vervangen kortere innerbarrel ( mapple leaf) hopup, bucking, nub.
Iemand advies wat het beste zou zijn om te doen en wat zou moeten passen?

Volgens mij is er niet echt een grote markt in aftermarket hop up units voor de SCAR, het enigste wat ik hier over ben tegen gekomen een tijdje geleden was een modificatie zodat je een Prowin unit kan gebruiken. De modificatie was echter volgens mij nou niet de meest zekere DIY mod om te doen, als in of het een succes is of faalt. Iig een linkje voor de DIY mod: http://www.instructables.com/id/VFC-SCAR-ProWin-Hop-Up-Mod/.

Het probleem zit hem vooral in het feit dat het een 2-piece is.

EDIT: NVM, de airsoftpro is alleen voor SCAR-H's :|.

Dus er is niet veel mogelijk kwa after market hopup :(
Kwam wel op Google tegen vfc-scar-v2-two-piece-hop-unit-victory.
Hier nam hij dus hopup onderdelen van een m4 ofzo en deze werden gezet op de orginele hopup body van de scar-l.
Liever koop ik dus gewoon een complete set die ik er zo in kan zetten.

Dus er is niet veel mogelijk kwa after market hopup :(
Kwam wel op Google tegen vfc-scar-v2-two-piece-hop-unit-victory.
Hier nam hij dus hopup onderdelen van een m4 ofzo en deze werden gezet op de orginele hopup body van de scar-l.
Liever koop ik dus gewoon een complete set die ik er zo in kan zetten.

Die ken ik niet, maar qua replacement hop up units is er jammer genoeg niet veel, ik las ook dat de hop up unit van de SCAR niet alle buckings neemt, omdat het een heel raar design is en op een of andere manier de nub niet op dezelfde plek zit als bij standaard hop up units. Lekker handig weer die proprietary shit.