VOG aanvraag

Dutchvader

Active Member
18 jun 2017
37
39
Trophies
4
Ik wil online een VOG aanvragen, nu krijg ik gelijk alweer een keuzemenu waar ik uit moet kiezen.

Moet ik hier kiezen voor "schietvereniging" of voor "vergunningaanvraag"?
 
Je hoeft dat niet op die manier aan te vragen. Je moet je gewoon aanmelden bij de NABV. Je geeft hen dan toestemming om een VOG voor jou aan te vragen. Die krijg jij thuis opgestuurd en dan moet je de officiële papieren weer naar de NABV opsturen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Inderdaad via NABV aanvragen. Dan kan je kiezen voor 2 opties.

Of je doet het digitaal dan krijg je vermoedelijk na het weekend een mailtje van het NABV met daarna een mailtje van justis met een link en dan kan je online de VOG aanvragen en direct betalen via iDeal.

Of optie twee je kiest ervoor om zelf langs het gemeentehuis te gaan, dan krijg je vrijwel direct een mail van het NABV met daarin de benodigde VOG daarin is ingevuld wat ingevuld moet zijn door het NABV, kan je uitprinten en de rest invullen en dan inleveren en betalen op het gemeentehuis.
 
En als je zelf een VOG aanvraagt moet het (dacht ik) ook nog eens via je werk. Althans, ik had dat toen ik hem zelf wilde aanvragen en niet wist dat de NABV het ook kon aanvragen :p