Voorstel ronde nummero 2

bvdzeeuw

Well-Known Member
7 jun 2015
852
487
Trophies
18
Goedemiddag allemaal!

Tijd geleden al een keer hier een topic aangemaakt om me voorstellen, nu een paar maanden later me outfit/gear compleet en dacht laat ik me nogmaals voorstellen want kan nu daadwerkelijk ook gaan spelen :)

wie? Brian
Leeftijd: 20
School: hotelschool afgerond
werk?: Shiftleader op schiphol achter de beveiliging
hobby's? Gamen, feesten, reizen en natuurlijk airsoften

genoeg over mij, nu me gear!

Afgelopen jaar op Firstlook voor het eerst echt ge-airsoft en was meteen verkocht! Heel lang na gedacht over wat voor wapen/gear ik wou. uiteindelijk eerst een secondary gekocht omdat ik er maar niet uitkwam kwa main wapen.

Toen ik me secondaty binnen kreeg paar keer wezen airsoften bij de nieuwe indoor locatie in den haag (airsoft inc), een aanrader trouwens! Super leuke mensen die erg hun best doen! Had het idee om een m4 achtige dmr look a like te maken voor ik daar ging airsoften.. na 2 keer daar wezen spelen wist ik dat zoiets niks voor mij is. paar honderd balletjes weg schieten in een paar seconden meh..

Paar dagen later een sniper gekocht via taiwan, de Well Mb05. gelijk upgrade set erbij gekocht om mee te kunnen komen met de AEG'S op het veld. Kleding is weinig bijzonder, heb de build van de Novritchs (YouTube (sniper) airsoft speler) zo weinig mogelijk mee slepen. Of te wel alleen spullen die je daadwerkelijk nodig hebt en geen extra poes pas.

Foto tijd!

Me sniper Well Mb05. Ge-upgrade met:

- "500" fps spring
- polished piston
- alumminium spring guide
- precision barrel
- aftermarket barrel spacers (moeten nog binnen komen)
- full-metal triggerbox
- Scope 3-9x4S

Schiet op dit moment een slordige 450/460 fps

9bXaMH.jpg

anUDc2.jpg

ojmOxD.jpg

Secondary Glock G17 greengas met 3 extra mags. En 2 tactical magazine holsters
QDsAd5.jpg

HijE9Q.jpg

totaal plaatje incl overige kleding:

qImyhs.jpg

Maandag vertrek ik eerst voor een maand naar thailand, dus zie jullie hopelijk in maart ergens op een skirm!

Harco;18086 zei:
Al een mooie hopup op het oog? Of gebruik je nog de oude

Welkom!

Nee nog niet, heb ik nog niet echt onderzoek naar gedaan. Heb jij misschien een aanrader?

Ik heb zelf ook een MB-05. En daar zit nu een Action Army Hop-up in. Werkt prima in samenwerking met een maple leaf bucking en barrel.

De AA hop up wilde ik inderdaad ook aanraden. Geen teflon of seal nodig voor je bucking.

Welkom op het forum! Veel plezier in Thailand! :o Zijn ergere redenen om een maand niet te airsoften ;)

Hoi en welkom bij deze supervette sport :)

Let er op dat we binnen de sport het woord wapen niet gebruiken, we spreken van replica's of AA's - Airsoft apparaten :smile:

Fijne vakantie!

@Harco

Ik zie dat deze hop up verkocht word voor de vsr 10, maar hij past dus ook in de mb05? Er zit alleen nu wel een precision barrel in van taiwangun, dat geeft veder geen problemen?

Groeten uit thailand!

hallo! aangenaam brian ik ben Niels uit hillegom, check de page even ga ook een voorstel bericht maken! leuk dat je uit de buurt komt

Hoe bevalt Thailand? Ik weet dat de MB01 de l96 AA hop up unit kan gebruiken, geen idee of dit ook mogelijk is voor de MB05. Succes!

@Harco

Dan gaat het ook passen in de mb05. l96 van well en de mb05 zijn kwa onderdelen identiek aan elkaar :)
Bevalt hier goed, graadje of 30 overdag maar koelt savonds wel erg af. Van het weekend ga ik naar de tropische eilande om me duik certificaat te halen!

@Tuyn

Hey Niels! Wie weet kunnen we een keer samen opstap naar een skirm ;)