Voorstel ronde

nicksel89

New Member
26 okt 2015
2
0
Trophies
1
Goedemiddag heren en damen,

Ik ben Nick, 25 jaar. Ik werk in Utrecht en woon in zuid-limburg. Ik en een maat van mij zijn pas geleden begonnen met airsoften. Maar we zijn er al een dik jaar mee bezig. Kwa gear verzamelen en de puntjes op de i zetten. Ik lees regelmatig het forum of ik check de site, het mooie aan ACN vind ik de toegankelijkheid. En dat is ook de reden waarom ik graag lid zou worden van jullie. Al hebben jullie op het moment een ledenstop, ik hoop graag een keer met jullie te mogen skirmen. En dat we elkaars kennis kunnen delen. Ik hoor graag van jullie!

Prettig wonen in Zuid Limburg, je kunt je airsoft lekker combineren met belgie, nederland en duitsland.

Welkom hier

Klopt helemaal. Alleen mijn verslaving moet ook doordeweeks gevoed worden

Wilkommen! 

Werk in Utrecht en woon in zuid limburg. One hell of a commute ;) Hoe komt dat zo dan? 

Welke gear gaan jullie doen? Klinkt alsof jullie een thema gaan doen omdat je al een tijd bezig bent met alles uitzoeken en zo. 

Private military contractor. Af en toe een camo broek. En anders gewoon een outdoor broek. Tan plate carrier. Balaclava. Voeren allebei de ICS 416 model, en als secondary de we tech 1911 of glock 17. De reden dat we al een tijd bezig zijn is vooral omdat we nogal perfectionistisch zijn

Dus duurde het voorbereiden allemaal wat langer. Weet jij toevallig of er komende dinsdag avond nog leden van ACN naar running the target gaan? Grt

Voor zover ik weet gaan er geen ACN-leden deze keer, maar misschien wel forum-leden.

Als je nog niet naar RTT bent geweest, echt een aanrader!

Is niet je standaard Run & Gun Airsoft event, maar je leert daar echt wat. Ze bouwen het "stress niveau" geleidelijk op tot het niveau dat je niet meer weer waar je het zoeken moet ;-)

Veel plezier en doe de groeten.