Voorstel ronden

Dekli

New Member
26 aug 2015
1
0
Trophies
1
Hallo airsofters.

Ik wil me even voorstellen, mijn naam is Dennis Klijn mijn broer is me zojuist voorgeweest en heeft zich al voorgesteld.

ik ben 27 jaar oud en ben ook werkzaam in de asbest sector als toezichthouder.

Woon in een rustig dorp genaamd Enspijk (Naast Geldermalsen) dat ligt tussen Utrecht en Den Bosch in.

Op 16-08 zijn we op de beginners dag geweest van balls and arrows dit was een super leuke ervaring voor ons, vooral omdat er tijd wordt besteed aan mensen die helemaal nieuw zijn in het het airsoft gebeuren.

Had van tevoren als heel veel spullen aangeschaft en de papieren van NAVB geregeld omdat ik toch wel graag redelijk voorbereid ergens aan wil beginnen.

Mijn A.A is een G36K Blowback van Ares. en mijn side arm is een M9a1 van KJW.

Mij verdere uitrusting bestaat uit de camo Woodland en  me Plate Carrier in de kleur Olive.

Spullen zijn er imiddels genoeg nu alleen nog meer ervaring. 

Daarom hebben we ons ook aangemeld voor de beginners dag op 26 september bij the chambers zoadat we wat meer ervaring op kunnen doen. 

Met vriendelijke groet Dennis Klijn

Dank je wel en tot chamber. zijn er trouwens speciale regels in Belgie wat betreft fps ofzo?

Welkom! Ik was gisteren nog in Geldermalsen, bij Com-Bat, erg fijne winkel. We zaten de 16e bij B&A in hetzelfde (winnende) blauwe team als ik je foto zo zie ;) Tot bij Chambers!

Dank jullie wel allemaal. Hey Donz ik doe mijn aankopen ook in Geldermalsen is super dichtbij voor me. En vind het een fijne winkel en toffe vent daar. Leuk dat je ook naar chambers gaat. Heb er echt veel zin in.