Voorstel rondje

Usmc-Roy

New Member
20 dec 2017
3
5
Trophies
2
Goedemorgen Allen ,

Ik zal mezelf even voorstellen , mijn naam is Roy Proost en ben 24 jaar jong , zelf ben ik woonachtig in Haarlem. Sinds een paar maanden lid van de Nabv en tot nu toe helaas nog geen kans gehad op te kunnen airsoften. Zelf ben ik op dit moment werkzaam als line operator bij MSD te Haarlem, hiervoor heb ik een aantal jaar gewerkt als automonteur bij de Ford Garage. Ik beschik op dit moment over 2 replica's als een Well G194 en de ASG Armalite M15. Voorderest ben ik nog wel opzoek naar camo broek , shirt en vest/plate carrier dus alle tips zijn welkom, er zijn zoveel sites en dingen te vinden dat ik af en toe door de bomen het bos niet meer zie

Hey Roy, kijk eens voor winkel tips in mijn handtekening. Zou je ons kunnen vertellen wat je voorkeur is qua kit, camo etc? Dan kunnen we je beter aanbevelingen doen.

Welkom in deze te gekke sport en hobby en op dit gezellige forum.:)

Hey Maffo ,

Ik snap niet helemaal met wat je bedoelt met handtekening? Maar ik begin echt net met de sport dus moet alle uitrusting nog kopen het liefste wel in groen/woodland.

Welkom Roy. En om je vraag aan Maffo te beantwoorden: onder zijn antwoord staan een paar linkjes die je waarschijnlijk heel goed kunnen helpen met het vinden van informatie en antwoorden op je vragen.

• Leuk
Waarderingen: Usmc-Roy
Welkom en mag ik warrior assault system aanraden voor plate carriers, echt top kwaliteit.

Hey Maffo ,

Ik snap niet helemaal met wat je bedoelt met handtekening? Maar ik begin echt net met de sport dus moet alle uitrusting nog kopen het liefste wel in groen/woodland.

He roy! Welkom en goede keus voor je nieuwe hobby! :P Hopelijk kan je binnenkort gaan spelen en zien we elkaar wel op het veld!
En ik denk dat Maffo bedoeld de links die onder al z'n posts staat (dat is een handtekening) .. Deze dus: https://airsoftclubnederland.nl/community/threads/maffos-beginners-handleiding-tot-airsoft.3471/

Dat is een erg uitgebreidde guide voor de beginnende airsofter.

Welkom en mag ik warrior assault system aanraden voor plate carriers, echt top kwaliteit.

Als ik dan ook mag aanvullen.. en je hebt het geld er voor.. koop een 5.11 TacTec platecarrier... gaat mee voor het leven!

Welkom Roy!

@Tactical Bear naast dat de 5.11 goedkoper lijkt te zijn dan bv een was DCS - en waarschijnlijk beschikbaarheid ( de medium DCS is echt overal uitverkocht), wat zijn in jouw optiek de voordelen/sterke punten van zo’n TacTec carrier?

Goedemorgen Allen ,

Ik zal mezelf even voorstellen , mijn naam is Roy Proost en ben 24 jaar jong , zelf ben ik woonachtig in Haarlem. Sinds een paar maanden lid van de Nabv en tot nu toe helaas nog geen kans gehad op te kunnen airsoften. Zelf ben ik op dit moment werkzaam als line operator bij MSD te Haarlem.

Ik kom ook uit Haarlem en werk ook bij MSD! IPT Blister! Ben benieuwd wie je bent haha!