Voorstellen & advies eerste replica

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jean
  • Startdatum Startdatum

Jean

New Member
29 jun 2015
2
0
Trophies
1
Beste Airsofters,

Mijn naam is Jan, ik ben 22 jaar en ben op dit moment bezig met mijn studie Bedrijfskunde. Ongeveer twee maanden geleden kreeg ik te horen dat airsoft in Nederland legaal is geworden. Goed nieuws dacht ik, want zoals velen hier had ook ik eerder van airsoft gehoord en het betreurd dat het in Nederland verboden was.

Inmiddels heb ik mijn NABV pas binnen en ben ik aan het kijken om een replica en gear te kopen voor mijn eerste skirms. Echter zijn er natuurlijk veel vragen bij het kopen van je eerste replica. Hier heb ik graag advies over. Ik heb een drietal replica’s welke mij qua prijs, looks en (van wat ik gehoord heb) kwaliteit wel aanstaan:

Ik ben op zoek naar een replica welke out-of-the-box al redelijk accuraat en ver kan schieten, maar ook upgradable is. Ook moet hij geschikt zijn voor zowel CQB als woodland. En dit in een prijsklasse van 200-300 euro.

Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar de GC16 Raider-L. Heeft iemand ervaringen of advies betreft een of meer van deze replica’s dan hoor ik dat graag!

Alvast bedankt!

Jan

Ik heb de ares en ben er erg tevreden over.

Tevens:
http://en.safarasoftair.com/ares-amoeba-m4-sd-assault-rifle-electric-gun-black

Is weliswaar geen tan, maar wel 100 euro goedkoper..

Welkom op het ACN forum, en in de deze mooie sport!

Zowel de G&G raider als de Specna arms, zijn replica's die wij op dit forum vaak aanraden als betrouwbare beginners replica's, voor een schappelijke prijs.

De ares heb ik geen ervaring mee.

See you on the battlefield

Bedankt voor de reacties, het wordt de G&G.

Nu wil ik deze avond gaan bestellen op gunfire.pl (de replica is op dit moment in de sale), maar volgende week woensdag ga ik een week op vakantie. Er is dus een aanzienlijke kans dat ik niet thuis ben als het geleverd wordt. Alleen vraag ik me af wat er dan gebeurt. Zou ik dit later ergens op kunnen halen of iets dergelijks? Ze zullen replica's denk ik niet bij de buren afleveren... Het zou natuurlijk jammer zijn als het weer retour naar Polen gaat. 

Een andere optie is dat ik het laat bezorgen op het adres van mijn ouders, maar dit is denk ik ook niet de bedoeling qua legaliteit?!

@Jean, Gunfire levert over het algemeen redelijk snel (voor 10am besteld is diezelfde dag verzonden indien op voorraad, dus als je vanavond bestelt verzenden ze het morgen). Als alles dan goed gaat, en het is UPS, zou het er best wel eens snel kunnen zijn.. soms duurt het nog geen drie dagen. Vrijdag, zaterdag, maandag zou het dan al van jou kunnen zijn.

Bij de buren gebeurt wel eens, mag niet. Ouders zou ik niet doen, want dat afleveradres staat al helemaal niet bij je NABV.

Alternatief; maat met NABV-pas het laten opvangen, werkte bij mij ook.

Da Fencer heeft gelijk. Niet laten afleveren op adressen welke niet bekend zijn bij de NABV.

Als de pakket service het wel afleverd bij de buren, is dat niet jouw schuld. Dus daar kun je dan niet veel aan doen.

Maar GF kennende heb je het voor Woensdag in huis.

Maat van mij is dan helaas ook op vakantie, verder ken ik niemand persoonlijk met een pas. 

Ik wil het er eigenlijk wel op gaan wagen dat ze het voor die tijd gewoon bij mij thuis afleveren. Heb alleen wel een aanvraag voor downgrade naar max. 360 fps wat misschien voor wat oponthoud zal zorgen, maar er staat toch bij 'ready to ship within 2 days', dus dat zullen ze voor vrijdag wel gedaan hebben neem ik aan. 

En anders hoop ik dat ik het gewoon op bijvoorbeeld het postkantoor kan halen.

Geen ervaring met het downgrade van GF. Heb geen idee hoelang dat gaat duren. Als je voor een weekje op vakantie gaat kun je het wel gokken, maar als het langer Is, zal ik het niet doen, want volgens mij heb je 2 weken om het pakket af te halen bij een service center.