<p class="MsoPlainText">Hallo,
<p class="MsoPlainText">Mijn naam is Johan en ik verzamel sinds 1990 DDR uniformen en uitrustingsstukken en sinds kort ook van het Korps Mariniers van 1944-1990.
<p class="MsoPlainText">Nu heb ik niet de intentie om fanatiek airsofter te worden, Mijn doel is om een paar van mijn aangeklede poppen met een airsoftwapen te "bewapenen".
<p class="MsoPlainText">Deze poppen staan op zolder.
<p class="MsoPlainText">Nu heb ik de NABV gemaild met vragen hierover, maar deze zijn helaas nog niet eenduidig of duidelijk. Wellicht zitten hier op het forum meer verzamelaars.
<p class="MsoPlainText">Ik ben nog geen lid van het NABV.
<p class="MsoPlainText">Mijn vragen zijn als volgt:
<p class="MsoPlainText">In de regelgeving wordt aangegeven dat de wapens goed opgeborgen moeten worden "in een kleine afgesloten ruimte". Hoever gaat die interpretatie ?
<p class="MsoPlainText">Moet dat persé een kluis zijn of valt een zolder in een goed afgesloten huis hier ook onder ?
<p class="MsoPlainText">Ook verzamelaars zouden minimaal 1x per jaar aan een airsoft activiteit mee moeten doen, maar dat kan ik nergens vinden.
<p class="MsoPlainText">Kan iemand mij hier duidelijke antwoorden op geven, wellicht iemand met gelijksoortige ervaringen ?
<p class="MsoPlainText">Alvast bedankt.
<p class="MsoPlainText">Met vriendelijke groeten,
<p class="MsoPlainText">Johan
<p class="MsoPlainText">
<p class="MsoPlainText">
<p class="MsoPlainText">
<p class="MsoPlainText">
<p class="MsoPlainText">
<p class="MsoPlainText">
<p class="MsoPlainText">
<p class="MsoPlainText">
<p class="MsoPlainText">
<p class="MsoPlainText">
<p class="MsoPlainText">
<p class="MsoPlainText">Mijn naam is Johan en ik verzamel sinds 1990 DDR uniformen en uitrustingsstukken en sinds kort ook van het Korps Mariniers van 1944-1990.
<p class="MsoPlainText">Nu heb ik niet de intentie om fanatiek airsofter te worden, Mijn doel is om een paar van mijn aangeklede poppen met een airsoftwapen te "bewapenen".
<p class="MsoPlainText">Deze poppen staan op zolder.
<p class="MsoPlainText">Nu heb ik de NABV gemaild met vragen hierover, maar deze zijn helaas nog niet eenduidig of duidelijk. Wellicht zitten hier op het forum meer verzamelaars.
<p class="MsoPlainText">Ik ben nog geen lid van het NABV.
<p class="MsoPlainText">Mijn vragen zijn als volgt:
<p class="MsoPlainText">In de regelgeving wordt aangegeven dat de wapens goed opgeborgen moeten worden "in een kleine afgesloten ruimte". Hoever gaat die interpretatie ?
<p class="MsoPlainText">Moet dat persé een kluis zijn of valt een zolder in een goed afgesloten huis hier ook onder ?
<p class="MsoPlainText">Ook verzamelaars zouden minimaal 1x per jaar aan een airsoft activiteit mee moeten doen, maar dat kan ik nergens vinden.
<p class="MsoPlainText">Kan iemand mij hier duidelijke antwoorden op geven, wellicht iemand met gelijksoortige ervaringen ?
<p class="MsoPlainText">Alvast bedankt.
<p class="MsoPlainText">Met vriendelijke groeten,
<p class="MsoPlainText">Johan
<p class="MsoPlainText">
<p class="MsoPlainText">
<p class="MsoPlainText">
<p class="MsoPlainText">
<p class="MsoPlainText">
<p class="MsoPlainText">
<p class="MsoPlainText">
<p class="MsoPlainText">
<p class="MsoPlainText">