Voorstellen en vragen!

Preddie

New Member
14 mrt 2016
3
0
Trophies
1
Goedeavond allemaal!

Ik ben Danny, 26 jaar en woon in Sommelsdijk! Eind januari heb ik mijn eerste skrim meegemaakt en ben gelijk verliefd geworden! Heb sinds kort mijn eerste replica maar volgens de testresultaten schiet hij rond de 380 fps wat teveel is.

Ik ben totaal niet technisch neerlegd dus zou niet echt weten hoe ik het zou kunnen verlagen, zou dit eventueel bij een shop of iets kunnen?

Eventuele andere tips zijn ook altijd welkom!

Tot op het veld!

Een andere veer erin scheelt al heel wat en daarmee kan je je FPS goed omlaag brengen.
Wat ik zelf gedaan heb is een stukje van de veer knippen en toen zat ik precies goed.
Maar er zijn vast nog andere manieren te bedenken. Bij een shop kan het altijd maar dan kost het ook weer geld. En aan je replica sleutelen is juist leuk :smiley:

Bedankt voor je reactie! Hoeveel heb jij eraf geknipt dan? Heb wat wilt filmpjes gekeken en volgens mijn is die veer toch best lang.

Ik had een M95 veer en mijn aeg schoot 370 FPS daarmee. Toen heb ik er een cm vanaf gehaald en toen schoot hij rond de 350. Dus je moet er niet teveel vanaf halen, anders kan je een nieuwe veer kopen.

Enigste echte opties voor het verlagen zijn veer vervangen of korter knippen, niet de leukste klus om te doen bij je eerste replica maar als je het aan durft misschien wel slim om te doen omdat je veel leert over hoe je replica in elkaar zit. Bij M4 modellen zijn er honderden filmpjes te vinden hoe een breakdown van de replica en gearbox helemaal moet. Je moet alleen zelf kiezen wat je qua veer doet let wel op dat bij een veer inkorten het kan zijn dat je de gearbox vaker moet opentrekken.