Voorstellen Fox

Fox

New Member
20 aug 2014
1
0
Trophies
1
Hallo allemaal,
Mijn naam is Jurgen Jong, 19 jaar en kom uit hensbroek. Ik ben werkzaam bij de KM.Ik hoop dat dit geen problemen oplevert ivm uitzendingen.
Loop al langere tijd naar airsoft te kijken en heb besloten het nu toch door te zetten, nu alleen nog NABV pas, Gear en een groep mensen.heb alle spullen die ik wil kopen al bij elkaar gezocht, nu alleen nog bestellen.
ook ben ik in het bezit van een GoPro 3+ Black edition, waarmee ik van plan ben skrims te filmen.
See you all soon!
 
Welkom!
Succes met je aankopen!Wat heb je op het oog? (qua gear en replica)
 
Dankje!
<font face="Arial, Verdana" size="2">Ik zat te denken qua camo. </font>Vegetato, Tigerstripe, of Asian TigerstripePentacamo en Greek Lizard leken mij ook heel gaaf, maar zijn volgens mij niet geschikt voor NL klimaat.
Graag hier opinies over trouwens :p
Vest: MFH Ranger Molle vest Olive
vest_molle_ranger_molle_olive_1.jpg


Replica 
WE G39 G36C / G36K
G39C-1.jpg


Helm ben ik nog aan het zoeken, zelfde geld voor coms en mags! 
Groeten!
 
Welkom Jurgen , wat is je dienstvak als ik vragen mag?Zelf heb ik 8 jaar bij de km gewerkt, leuke job. Helaas weg bezuinigd :(
 
Hoi Jurgen en uiteraard welkom.
Even mijn 2 cent op je postje en je gear. Voor een vest kan ik je een tip geven neem een modulair vest. Het lijkt erop dat die je gepost hebt dat is dus dat is al een goeie. Houdt daarnaast wel in het snotje of er uitbreidingen en/of mogelijke extra pouches te krijgen zijn. Het is lullig dat wanneer er iets stuk gaat het niet meer te krijgen is. Daarnaast heb ik veel kleuren geprobeerd en ben zelf tot de conclusie dat TAN/Desert kleur overal bij past. Uiteraard volledig persoonlijk maar je kan het meenemen in je overwegingen.
Qua butsmuts gerelateerd kan ik je de Emerson FAST tactical helmet aanraden. Briljant en uitstekende kwaliteit en heel licht. Nadeel is dat ze vrij aan de prijs zijn.
Coms zijn ook weer heel erg persoonlijk en is afhankelijk van wat je wil. Ik ben zelf een persoon die zo dicht mogelijk bij de werkelijkheid wil blijven. Milsims zijn dan ook mijn ding. Dat gezegd hebbende ben ik uitgekomen op de headset die het NL leger gebruikt maar ook vele andere landen. Dit is echter alleen het hoofdstuk en PTT en moet je de radio er nog bij fixen. Let bij het kopen van een radio wel op het zendvermogen van maximaal 0.5 Watt als ik het goed heb. De normale PMR radio's voldoen hier allen aan.Motorola zijn hier erg goed mee, wel uit eigen ervaring.
Magazijnen, zijn ook heel divers. Merken waar ik goede ervaringen mee heb zijn G&P, MAGS  en alleen mid-caps.
Ik zal hieronder een linkje posten met wat foto's van mijn gear. Moet ze alleen nog uploaden dus heb geduld.
Go-PRO rules, moet er nog ooit eentje aanschaffen.
In ieder geval nogmaals welkom en succes met je zoektocht.
Gr, Tweeq - out.
 
@Sander
ODVB, Net opleiding NBCD afgerond, nu voor 5 dagen te werk gesteld en daarna EVO! voor 9-12 weken, en daarna zien we wel weer haha.
@ Tweeq
Heel erg bedankt voor je 2cents, over negedacht qua vest, vest is MOLLE dus kan in precies met alles, maar inderdaad mischien is Coyote kleur toch beter! 
gekeken naar de butsmuts, idd best prijzig maar wil wel zon type helm, dus even kijken of een mooi prijsje kan vinden op het interwebz.
kun je radiocoms, iets meer uitleggen, qua appratuur etc.
Ik ga denk ik voor GBB, zijn wat duurder maar ik kan het idee van een terugstootloos wapen niet verdragen!

Ook heb ik begrepen dat ACN, ledenstop heeft helaas, dus ik denk dat ik dan maar aanhang wordt haha.
 
@Fox Airsofters noemen het geen wapens maar airsoft apparaten of replicas. Het zijn namelijk geen wapens en er zijn gevallen bekend van politie aan de deur omdat de buurvrouw de hele tijd gepraat over wapens hoorde :)
 
Aha duidelijk, replica is het voortaan haha!
Heeft iemand een idee waar je goed evens kan bekijken, want zoals ik het nu begrijp gaat er niemand naar een event?
 
Hoi Fox,
Als eerste denk goed na over een GBB, ik heb de overweging ook een aantal keren gemaakt maar uiteindelijk vind ik concistente schoten belangrijker dan een "terugslag" Vooral met kou zijn GBB's minder en kunnen er grote variaties voorkomen in je FPS. Nu zeg FPS lang niets alles maar daarmee kan je net je target missen. Naarmate je langer met 1 wapen schiet des te meer "feeling" je erbij krijgt. Daarnaast zijn GBB's veel onderhouds gevoeliger. Tegenwoordig zijn er ook AEG's met een blowbacksysteem maar geen idee hoe die in de performance zitten.
Wat wil je weten over de COMS? haha ik kan er dagen over vertellen maar ja daar zit niemand op te wachten.Je kan hier eens kijken, daar staan wel wat leuke tussen, echter zijn het allemaal legale radio's. Als je betere performance wil zal je boven die 0.5 Watt moeten gaan zitten. Deze kan je vaak helemaal zelf instellen met kanalen etc, maar niet legaal en toegestaan i.v.m storen op conventionele frequenties.
Vaak koppel je een radio aan een headset en daar is ook veel variatie in. TIP: NOOIT EEN THROATMIC, die dingen zijn bizar slecht.
Ik had je nog een link toegezegd naar mijn gear, als je meer foto's wil voor ideeen dan pm me maar even. Staat onder load-out Tweeq
Gr. Tweeq - out
 
Hi Fox!
Sorry! Ik dacht dat ik hier al had gereageerd maar schijnbaar niet haha! 
Welkom op ons forum alsnog ;) en heel erg bedankt @Tweeq voor je goede hulp al. 
Tof! een GoPro is er ook al haha! Dat is één van de belangrijkste stukken van je gear. Voor mij dan gehehe
Mooi vest! MFH bevalt bij mij prima dus ik gok dat dat vest een goede start is voor je gear set! 
Wat Tweeq zegt over een GBB is wel waar. Minh en Jelmer van ACN hadden een GH5K als ik het goed zeg, iig GBB, en op Bunker Hill in februari moesten ze onderhand op mijn goedkope "springer" shotgun afstand komen om iets uit te kunnen halen. Iets wat je bij Bunker Hill niet echt kunt gebruiken dus. Bij compactere velden zal je er minder last van hebben, maar het blijft alsnog een ding. 
Een AEG met terugslag mechanisme is de Bolt. Een aantal leden een aanhangsels ;) hebben die en bevalt prima! Zie hier onze video over de Bolt: https://www.youtube.com/watch?v=MLPADLgNrbg
Voor events: Ik houd de locaties die ik tof vind, bij op Facebook. Als we met een groepje van ACN ergens heen gaan posten we altijd een topic in het skirm gedeelte en een event in de agenda. Op dit moment is het einde vakantie en wil ik weer een skirm pakken in september :)