Voorstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter MarcB
  • Startdatum Startdatum

MarcB

Member
3 dec 2015
11
1
Trophies
3
Hallo, ik wil mij bij deze even kort voorstellen. Ik ben Marc, 30 jaar en kom uit Rotterdam.

Airsoft is iets wat mij al langere tijd leuk lijkt, maar nooit wat mee heb gedaan. Tot ik kort geleden een nieuwe collega kreeg welke het ook wel leuk lijkt, maar ook hij heeft er nog nooit wat mee gedaan. Afgelopen week hebben we samen besloten om het eens uit te gaan proberen en wel komende zondag bij Balls & Arrows. Als we het allebei leuk vinden gaan we er natuurlijk mee verder en zal er ook een lidmaatschap bij de NABV worden aangevraagd want het is toch altijd leuker om met je eigen spulletjes rond te lopen in plaats van te moeten huren.

Beste Marc, welkom op het forum en alvast veel plezier aankomende zondag bij B&A.

Welkom! Je zou nu bezig moeten zijn in Lelystad! Ben benieuwd hoe je het hebt ervaren! 

Het was vanmiddag ontzettend leuk, zo leuk zelf dat we beide hebben besloten lid te gaan worden van de NABV.

Minpuntje was dat de eerste kennismaking met een BB werd gedaan door mijn voorhoofd, maar goed dat hoort er dan maar bij zullen we zeggen.

Ik heb inmiddels natuurlijk al gunfire.pl ontdekt en ik denk dat ik wil gaan beginnen met een M4 van Specna Arms en een scope want die iron sights vind ik niets. Is mijn aanname correct dat ze allemaal alleen aan de buitenkant verschillen en dat de internals gelijk zijn? Dus dat het eigenlijk een kwestie is van diegene kiezen die mij het meeste aanspreekt?

Verder zag ik nog wat kleding bij gunfire, toevallig ook van Specna, wat ook niet al te duur is dus dat lijkt mij ook wel goed genoeg om mee te beginnen.

Hi Marc! 

Tof om te horen! Ik heb precies dezelfde locatie gebruikt om kennis te maken met een BB ;) De aller eerste kreeg ik ook vol op mijn hoofd toen ik over een heuveltje heen gluurde. 

Specna Arms zijn prima apparaten om mee te beginnen inderdaad. Alleen de externals verschillen ja. Kleding van Specna ben ik niet bekend mee, maar zal vast ook in orde zijn als starter. Je merkt dan vanzelf wel wat er anders of beter kan wanneer je wilt upgraden. 

Qua kleding zou ik gewoon even langs de dump gaan, goedkoop en toch degelijk voor die prijs.

Nou, de kleding is inmiddels binnen, samen met alvast een tas voor de replica en alvast een paar extra magazijnen en een reddot. Was vorige week 15% korting bij Gunfire, dus ik kon het niet laten om alvast het één en ander te bestellen hahaha.

Kleding bij de dump halen had waarschijnlijk goedkoper geweest, maar ik had niet zo veel tijd en ik wou het toch al in huis hebben.

VOG is dinsdag avond op de post gegaan richting de NABV, dus hopelijk krijg ik snel bericht om te betalen en komt dat pasje nog voor het einde van dit jaar mijn kant op. 

Sowieso komt er een Specna Arms variant, welke weet ik nog niet want er is zo veel keuze. Ook ben ik van plan om er een sniper replica bij te halen (JG BAR-10). Ik weet dat je heel veel leest dat je als beginner niet aan een sniper moet beginnen, maar ik wil graag kunnen afwisselen.

En je hebt aan je sniper een back-up voor als je een keer stukken hebt met je main replica.

Zo denkende had ik ook gelijk na de aanschaf van mijn M4 een AW308 aangeschaft.(L-96 voor de kenners)

Veel plezier in de toekomst en mischien zien wij elkaar ergens op de velden aan deze of gene zijde van de loop.

NABV pas laat nog even op zich wachten vermoed ik. Vanmiddag mijn contributie betaald, de eerste vrijdag na de betaling wordt het pasje gemaakt staat er dan. Maar ik ga er van uit dat ze niet zo ijverig zijn dat er op 1e kerstdag gewerkt wordt. De vrijdag daarop is nieuwjaarsdag dus dan zullen er ook geen pasjes worden gemaakt gok ik.

Welkom Marc!

Mooi dat je plezier hebt gehad die dag. Weer een nieuwe airsofter erbij! Je hoofd is altijd een rotplek om geraakt te worden. Heb zelf afgelopen keer een BB op mijn adams-appel gehad. Daar sta je ook wel even van te kijken hoe gevoellig dat is.

Zie dat je uit Rotterdam komt. Is niet al te ver bij mij vandaan. Kom zelf uit Hellevoetsluis en speel met een groep mensen uit omgeving Rotterdam. (Barendrecht, Spijkenisse, Hellevoetsluis, etc.)

In ieder geval veel airsoft plezier!

Ik had inderdaad al begrepen dat er best veel airsofters in de regio van Rotterdam wonen inderdaad, wellicht dat we elkaar eens tegen komen.

17 januari gaan we in ieder geval naar Dark Forrest om onze spullen uit te proberen.

Mijn NABV pas is nog niet binnen, maar die van mijn maatje wel, dus via hem mijn replica's maar besteld.

Er is nu een JG BAR-10 en een Specna Arms SA-B03 onderweg, en omdat ik nog wat geld tegoed had van mijn maatje komt er ook een 1911 replica mijn kant op. Ik kan niet wachten tot ik het allemaal in m'n handen heb, maar dat gevoel zullen anderen ook vast hebben.

Welkom hier,

Lees inderdaad dat er nogal wat westerlingen zijn die airsoften, hoop dat we ook in het oosten een leuke groep kunnen opbouwen en jullie een keer treffen (letterlijk en figuurlijk :) )

Veel plezier!