Goede morgen,
In het kader van voorstellen.
Ik ben Maarten, 34 jaar, getrouwd en heb een klein eigenwijsje van 2 jaar oud.
Ik ben inmiddels trotse eigenaar van een Umarex HK416 D, verkort tot CQB model met
Uitrusting tot nu toe:
Glock 17, Shotgun.
Warrior assault plate carrier ranger green
Been holster
Applied orange camo
Bates hoge gevechts laarzen
Mechanic handschoenen
De overige spullen komen deze maand hopelijk aan.
O.a eotech replica, Flip to Side van leapers, kac qd silencer, stuby handvat, peq box net lazer en licht
Ik zit nog te twijfelen tussen een kwa 1911 mk4 en een kwa p226. Beide op green gas. Wat is jullie mening hierin?
Ik bemerk wel dat de magazijn die ik erbij heb gekregen erg veel wobbelt en niet goed wordt gepakt door het magazijn lock systeem in de HK416.
Ik zoek dus goede mags voor dit apparaat. Denk zelf low caps.
Hoorde al verhalen over beta pmags, Pirate arms, G&G thermal mags. Maar zoals je begrijpt heb ik hier geen ervaring in. Iemand die me kan helpen??
Alle tips en tops zijn welkom; ik begin net met deze sport en ben leergierig ingesteld.
Veel vragen, maar goed ik begin net
In het kader van voorstellen.
Ik ben Maarten, 34 jaar, getrouwd en heb een klein eigenwijsje van 2 jaar oud.
Ik ben inmiddels trotse eigenaar van een Umarex HK416 D, verkort tot CQB model met
Uitrusting tot nu toe:
Glock 17, Shotgun.
Warrior assault plate carrier ranger green
Been holster
Applied orange camo
Bates hoge gevechts laarzen
Mechanic handschoenen
De overige spullen komen deze maand hopelijk aan.
O.a eotech replica, Flip to Side van leapers, kac qd silencer, stuby handvat, peq box net lazer en licht
Ik zit nog te twijfelen tussen een kwa 1911 mk4 en een kwa p226. Beide op green gas. Wat is jullie mening hierin?
Ik bemerk wel dat de magazijn die ik erbij heb gekregen erg veel wobbelt en niet goed wordt gepakt door het magazijn lock systeem in de HK416.
Ik zoek dus goede mags voor dit apparaat. Denk zelf low caps.
Hoorde al verhalen over beta pmags, Pirate arms, G&G thermal mags. Maar zoals je begrijpt heb ik hier geen ervaring in. Iemand die me kan helpen??
Alle tips en tops zijn welkom; ik begin net met deze sport en ben leergierig ingesteld.
Veel vragen, maar goed ik begin net