Voorstellen

d1on1995

New Member
12 mrt 2016
1
0
Trophies
1
Hallo,

Ik ben Dion, ik ben bijna 21 en het lijkt me supervet om te gaan airsoften, ik ben momenteel bezig met het aanvragen van mijn NABV pas maar door het geauwehoer met DigiD in combi met mn slechte netwerk gaat dit niet zo snel als ik had gehoopt. Hoe dan ook, ik ben in aanraking gekomen met airsoft door een vriend, hij heeft een kennis met een airsoft winkel in Enschede en we gingen er af en toe langs om wat rond te kijken. Toendertijd was ik helaas nog geen 18..

Het volgende, een kameraad van me en ik willen allebei graag een keer een dagje meelopen en kijken op een zondag maar ik kan hier geen aanmeldingsformulieren voor vinden voor niet NABV leden. Is er iemand uit de regio Twente waarmee wij evt. Een keer mee zouden mogen naar een skirm?

Groeten,

Dion

Voor ik het vergeet, ik zit er aan te denken om als eerste replica een scar-l te halen, zijn er mensen die ervaring hebben met dit wapen en zo ja, zou je hem aanschaffen als gbb of aeg? Ik zie veel videos van mensen die een aeg rifle gebruiken en een gbb handgun voor de fun?

Welkom in deze wereld.
Zelf ga ik morgen bij balls and arrows mijn eerste skirm beleven.

Als je een keer een skirm wil bijwonen, kan je kijken op de sites van de organistatoren, zoals balls and arrows bunker hill etc.

Op de site kan je aangeven of je lid bent van de nabv of niet en kan je kiezen om een huurkit te nemen.

Zelf spreken we van replica's of Airsoft apparaten (AA).
De scar is een mooie replica, als beginner zou ik zelf een aeg nemen, aangezien een gbb meer onderhoud nodig heeft en het aanschafen van de replica in een hogere prijsklasse ligt.
Ook zijn de magazijnen van een gbb duur in aanschaf, meestel boven de 50-60 euro per stuk en vergeet dat nog niet het gas mee te rekenen.
Ook is een aeg makkelijker te upgraden mocht je dat later van plan te zijn.

Als je meer vragen heb over wat dan ook kan je altijd op dit forum terrecht!

Die vergissing maakt iedereen in z'n voorstel topic =P
Maar welkom! En hopelijk tot gauw op het veld ;)

Pure nieuwsgierigheid d1on1995 .......kom je ook uit het mooie twentse land?