Voorstellen

Wijnand

Well-Known Member
3 sep 2016
301
268
Trophies
16
Zoals vele voor mij hebben gedaan zal ik me ook maar netjes voorstellen.

Ik ben dus Wijnand, ook ik heb het virus te pakken gekregen via de ACN introductie dag in Ulicoten op 16 juli 2016. Hier onder de bezielende leiding van Jan een heerlijke dag gehad.

Ben me nu vooral aan het oriënteren welke kant ik op wil qua kleding (camo) en naar mijn outfit. Dus voorlopig als ik al ga skirmen zal dit vooral zijn met een huurkit. Aangezien ik nogal tactisch denk vrees ik dat ik op den duur toch richting het sniperen ga.
Op dit moment weet ik het nog niet en qua AA ben ik me aan het oriënteren en gaat mijn voorkeur uit naar iets van een Specna Arms of Krytac Trident SPR.

Binnenkort samen met mijn stiefzoon een keer bij Balls & Arrows kijken. Hij heeft geen ervaring met airsoft maar weet er voldoende van aangezien hij beroepsmilitair is en veel van zijn collega's wel airsoften. Dus vrees door hem mee te nemen dat we er dan nog een "gek" bij hebben :).

Welkom :D

Mooi dat ik het virus op je heb over kunnen brengen :D De SPR ziet er ook erg tof uit! :o :o

• Leuk
Waarderingen: Wijnand
Welkom op het forum. En toevallig zat ik ook in die squad :D

heheh Bloodfoxx jou en vele andere kan ik me wel herinneren :P. Was een heerlijke dag en had al vrij snel door dat ik er een nieuwe hobby bij had. Beetje pech met de huur AA's daar. Maar goed dat mocht de pret niet drukken :).

Welkom :D

Mooi dat ik het virus op je heb over kunnen brengen :D De SPR ziet er ook erg tof uit! :eek: :eek:

Thnx Jan.
Yep was leuk om je mee te maken en hoop je in de toekomst nog wel een paar keer tegen te komen. En ja kwam letterlijk als een klein kind thuis, heerlijk.

Tja die SPR is wel erg vet echter hangt er ook een prijskaartje aan. In dat geval is een specna om in te stappen wel voordeliger. Echter mocht ik overschakelen naar snipperen zal het mijn backup AA worden.

• Leuk
Waarderingen: Bloodfoxx
Ja was zeker vet. Dat was ook mijn hulpje de drempel over te stappen om het te gaan doen.
Ik had dan geen problemen met mijn aa maar wel aan een tekort bb's. Ik heb nu zelf alles misschien ,wel gezien. En ga 10 sept weer naar ulicoten maar dan met eigen gear!
Wie weet komen we elkaar nog bij een skirm tegen in de korte toekomst . Zal wel :p

Ja was zeker vet. Dat was ook mijn hulpje de drempel over te stappen om het te gaan doen.
Ik had dan geen problemen met mijn aa maar wel aan een tekort bb's. Ik heb nu zelf alles misschien ,wel gezien. En ga 10 sept weer naar ulicoten maar dan met eigen gear!
Wie weet komen we elkaar nog bij een skirm tegen in de korte toekomst . Zal wel :p

10 sept. gaat mij zeker niet lukken. Buiten airsoften en duiken heb ik nog 1 hobby en dat is voetbalscheidsrechter, dus skirmen op zaterdag is voor mij not done :).

Voor mij staat 25 Sept. Balls & Arrows op het programma. Met of zonder stiefzoon. Eens kijken op het terrein daar. Hoor en lees een hoop mooie en leuke dingen daarover.

Ik weet zeker dat we elkaar nog wel eens gaan tegenkomen op 1 of ander veld :).

10 sept. gaat mij zeker niet lukken. Buiten airsoften en duiken heb ik nog 1 hobby en dat is voetbalscheidsrechter, dus skirmen op zaterdag is voor mij not done :).

Voor mij staat 25 Sept. Balls & Arrows op het programma. Met of zonder stiefzoon. Eens kijken op het terrein daar. Hoor en lees een hoop mooie en leuke dingen daarover.
Ik weet zeker dat we elkaar nog wel eens gaan tegenkomen op 1 of ander veld :).

Balls n arrows wil ik ook heen. Alleen ben ook asn het verbouwen dus vrije tijd is bij mij schaars. Alleen zaterdag airsoft en zondag duiken in kaatsheuvel :)

• Leuk
Waarderingen: Wijnand
Balls n arrows wil ik ook heen. Alleen ben ook asn het verbouwen dus vrije tijd is bij mij schaars. Alleen zaterdag airsoft en zondag duiken in kaatsheuvel :)

Tja dan maar een keer nie klussen en/of duiken op zondag en de 25ste naar Balls & Arrows :). Gezien Kaatsheuvel kan ik je desnoods ook wel oppikken kunnen we carpoolend naar Balls & Arrows. Altijd leuk om contacten aan te halen :)