Voorstellen

Jelle Schiks

Well-Known Member
20 dec 2016
68
27
Trophies
10
Mijn naam is eagle, 20 jaar jong en woonachtig in Loosdrecht. en volg de Hbo opleiding Life science.

Ik heb altijd al in het achterhoofd gehad om te gaan airsoften maar het was er eigenlijk nooit van gekomen of er waren andere dingen. ik ben in het bezit van een buks en kruisboog maar daar zijn weinig dicpline's van sport in om wat mee te kunnen doen. via de opleiding die ik volg met ik in contact gekomen met robin en eigenlijk door hem weer terug gekomen op het onderwerp airsoft. afgelopen zondag met hem mee geweest naar een skirm ongelooflijke ervaring en veel geleerd heb mijn roeping al gevonden (Cls-er). thuis nog even nadenken maar toch al binnen een halve dag besloten om aan te melden voor de NABV en te gaan kijken voor een replica en kit. De replica is na een tijdje kijken en overwegen geworden de :CXP-HOG Assault Rifle Replica – Black van ICS.
Bekijk bijlage 340
Links robin; Recht ik

Ps: sommige kennen mij misschien beter als jesse

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Foodie88, Jan en Robin
Yesh, mission succeeded. Welkom!

Prachtig on te horen dat je ook airsoft gaat doen, heel veel fun en zie je op het veld! (Of morgen in de les :P)

Cheers

• Leuk
Waarderingen: Jelle Schiks
Welkom Jelle! Leuk dat je je ook hier aanmeld.

Toffe replica heb je al uitgezocht!!! :D :o En goed gewerkt als medic heur ^_^

Heel veel plezier met het uitoefenen van deze hobby/sport. Leuke replica, zeg! :D Succes met je tentamens! ;)

ik weet niet meer zoveel replica's en keuzes bergreep dat tokyo maui alleen takyo marui mags kon gebruiken groot nadeel vindt ik zelf. (mischien nu nog niet maar maar mochten er andere replica's bij komen is het makkelijk als mags compatible zijn.
Iemand ervaring met Krytac? heeft namelijk ook mooi replica's.

Hey welkom Jelle!

Zie dat we dezelfde replica hebben... heb dan wel de tan versie van Tokyo Marui met een 340fps upgrade.
Prima keuze gemaakt want ik ben er bijzonder blij mee. Hoop dat jij er ook veel plezier aan gaat
beleven. Heb je al een beetje gespeeld?

Hoi Tim
Die fps upgrade heb je die zelf gedaan of laten doen. De replica zelf moet nog besteld worden. Heb jij ook gespeeld zonder fps upgrade? En hoe beviel die doen?

Hoi Tim
Die fps upgrade heb je die zelf gedaan of laten doen. De replica zelf moet nog besteld worden. Heb jij ook gespeeld zonder fps upgrade? En hoe beviel die doen?
Ik heb mijn Scar besteld bij fire support (UK) waar de optie is om voor 90 pond er een 340 fps upgrade bij te krijgen. Heb geen andere online winkels gevonden die dit ook doen dus vandaar. Heb dus nooit met de standaard gespeeld.

ah nice. en nog vraagje over de normale/ standaard m4/m16 magazijnen. daar zijn adapters voor heb jij ervaring met die dingen want las ergens op internet dat je die extenders er zo op kon klikken en op andere sites las ik dat je ze moest aanpassen om ze te laten passen die extenders. of gebruik jij de standaard marui magazijnen, vindt die zelf namelijk vrij prijzig.

ah nice. en nog vraagje over de normale/ standaard m4/m16 magazijnen. daar zijn adapters voor heb jij ervaring met die dingen want las ergens op internet dat je die extenders er zo op kon klikken en op andere sites las ik dat je ze moest aanpassen om ze te laten passen die extenders. of gebruik jij de standaard marui magazijnen, vindt die zelf namelijk vrij prijzig.
Heb dit ook gehoord inderdaad maar geen ervaring. Heb het safe gehouden door 4 tokyo marui sopmod m4 hicaps 430 rounds te kopen (+ 1 standaard 80 rounds inbegrepen bij aankoop scar). Die waren toen heel goedkoop rond de 15 pond bij fire support (denk tijdelijke actie zijn nu 31, op evike.com voor 15 dollar maar dan krijg je waarschijnlijk allerlei invoer kosten erbij).
Op de meeste sites staan ze voor rond de 30/40 euro per stuk, op Nederlandse sites heb ik ze nog niet goedkoper gezien.... misschien als je goed zoekt.
TM is nou eenmaal een duur merk.

http://www.fire-support.co.uk/produ...i-cap-magazine-for-m4-sopmodscar-black430-rnd

http://www.evike.com/products/38271

15578380_10154344657838282_2200333387275631024_n.jpg

Nog een fijne kerst! Gr.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Nog even na gezocht maar je kan inderdaad gewoon met een simpele adapter goedkopere m4/Scar mags gebruiken. Dit is inderdaad zo een simpel plastic of metaal opzet stukje. Als je deze vind past die zeker: Laylax (F-Factory) staat bij bevestigd dat deze past voor de TM Scar-L.
Scheelt je weer een hoop geld. Wel verlies je hierdoor de bolt-lock feature die er normaal voor zorgt dat je niet meer kan schieten als je mag op is.
waarschijnlijk werken andere merk adapters ook dus er zal vast wel iets te vinden zijn.