Voorstellen

Anton

Well-Known Member
12 aug 2017
139
48
Trophies
11
mijn naam is Anton en kom uit Wierden(ov.)
Ben 51 jaar
Ik heb nog geen Skirm ervaring heb wel ongeveer alle acn You tube filmpjes bekeken
Heb momenteel al mijn nabv aanvraag opgestart
Hoop dat jullie mij veel kunnen leren betreft skirms en welke replica de juiste is etc.
En dat ik in de airsoftwereld veel plezier zal hebben in het spel en mede gamers.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom in de leukste hobby op de wereld! De tijd dat je op je pas zit te wachten kan je vast doorbrengen met het uitzoeken van een leuke replica :)
Het hangt een beetje van je budget af wat voor replica je kan halen, maar minimaal 150-200 euro ben je toch wel gauw kwijt voor iets degelijks. Aan wat voor soort replica zit je zelf te denken? Het M4 platform is enorm uitgebreid qua modellen en onderdelen. Voor een AK geldt eigenlijk hetzelfde. Daarbij kan je voor 150 euro een prima beginnersmodel kopen.
Meestal kan je beter niet teveel geld uitgeven aan je eerste replica omdat je ook nog schoenen en een bril en de rest van je uitrusting nodig hebt. En schoenen en bril zijn toch wel het minimum om te kunnen airsoften :)
 
Een veld waar je als beginner heel goed heen kan is Balls & Arrows. Die houden vooraf voor alle beginners nog een speciale briefing. Plus, er zijn altijd een hoop mensen die daar voor het eerst beginnen en het veld zelf is niet echt moeilijk ofzo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
Een veld waar je als beginner heel goed heen kan is Balls & Arrows. Die houden vooraf voor alle beginners nog een speciale briefing. Plus, er zijn altijd een hoop mensen die daar voor het eerst beginnen en het veld zelf is niet echt moeilijk ofzo.
Bedankt voor deze tip
 
Is oké ^^ En wat @ChaoSState zegt, Balls and Arrows is een leuk veld voor je 1e keer. Heb daar zelf ook m'n 1e skirm gedaan, en dat is goed bevallen. Ben er vaker geweest en was elke keer heel leuk :D
 
Welkom!
Balls&Arrows is inderdaad een leuk veld om op te beginnen. En BunkerHill zit in Daarle. Dat kun je zo'n beetje af kruipen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Je kunt altijd even gaan kijken natuurlijk, maar ik persoonlijk ga er niet meer heen. Anderhalf jaar geleden wilden mijn maat en ik daar onze eerste gear halen. In totaal kwamen we over de 1000 euro heen. Maar ik wilde mijn replica in de kleur Tan hebben. Dat duurde 8 weken en toen hadden ze de verkeerde kleur binnengekregen. Ik heb ze die replica laten houden en uit Italië een andere laten komen. Die was ook nog 80 euro goedkoper. Voordat die 8 weken voorbij waren wilde ik alvast wat spullen ophalen omdat we onze pasjes hadden en we wilden gaan skirmen, ik dus met een huurreplica. Maar ze hadden later de administratie niet op orde van wat we nou wel en niet hadden opgehaald. Zo liep m'n maat bijna een scope van 200 euro mis. (ja hij is een beetje gek :) )

Binnen Europa hoef je geen belasting te betalen, enkel de vervoerskosten. Kijk dus gerust in het kopje 'webshops' naar replica's. Nadeel daarvan is natuurlijk wel dat garantie lastig wordt en dat je je replica niet eerst in je handen kunt houden. Heel veel replica's in Nederland komen uit Polen bij Gunfire en TaiwanGun vandaan.
 
Je kunt altijd even gaan kijken natuurlijk, maar ik persoonlijk ga er niet meer heen. Anderhalf jaar geleden wilden mijn maat en ik daar onze eerste gear halen. In totaal kwamen we over de 1000 euro heen. Maar ik wilde mijn replica in de kleur Tan hebben. Dat duurde 8 weken en toen hadden ze de verkeerde kleur binnengekregen. Ik heb ze die replica laten houden en uit Italië een andere laten komen. Die was ook nog 80 euro goedkoper. Voordat die 8 weken voorbij waren wilde ik alvast wat spullen ophalen omdat we onze pasjes hadden en we wilden gaan skirmen, ik dus met een huurreplica. Maar ze hadden later de administratie niet op orde van wat we nou wel en niet hadden opgehaald. Zo liep m'n maat bijna een scope van 200 euro mis. (ja hij is een beetje gek :) )

Binnen Europa hoef je geen belasting te betalen, enkel de vervoerskosten. Kijk dus gerust in het kopje 'webshops' naar replica's. Nadeel daarvan is natuurlijk wel dat garantie lastig wordt en dat je je replica niet eerst in je handen kunt houden. Heel veel replica's in Nederland komen uit Polen bij Gunfire en TaiwanGun vandaan.
Bedankt voor de info
 
Welkom Anton!

Zoals gezegd Bunker Hill is een leuke. Balls and Arrows is een wat meer arcade veld waar je ook prima kunt starten. Veel ervaren airsofters gaan daar alsnog heen om gewoon een dagje te knallen.

En online bestellen gaat ook prima zoals gezegd. Bijna al mijn spul komt van internet vandaan :)
 
Welkom Anton!

Zoals gezegd Bunker Hill is een leuke. Balls and Arrows is een wat meer arcade veld waar je ook prima kunt starten. Veel ervaren airsofters gaan daar alsnog heen om gewoon een dagje te knallen.

En online bestellen gaat ook prima zoals gezegd. Bijna al mijn spul komt van internet vandaan :)
Zijn er ook webshops die je moet vermijden?