Voorstellen

Jopsel

Member
12 nov 2017
12
2
Trophies
2
Hoi mijn naam is Jop en ben 37 jaar en woon in Ede.

Ik schiet al vanaf klein jongetje met lucht en heb jarenlang mijn vuurwapen verlof gehad, maar had het te druk met werk en kon niet aan mijn schiet beurten komen en ben dus gestopt.

Nu ben ik een tijdje geleden (via YouTube) het airsoft gaan volgen. Ik heb meteen mijn NABV pas aangevraagd en zonder blikken of blozen 2 réplicas gekocht (zie foto). Vele zullen zeggen dat het niet heel slim is, maar vond ze gewoon zo vet dat ik niet kon wachten.

A.s. Zondag (19 november) heb ik mijn eerste skirm bij paintballworld in Arnhem en kan echt niet wachten. Wellicht dat een van jullie ook komen?

Ik heb er iig zin in!

Bijlagen

• IMG_2017-11-12_13-50-00.JPG
    IMG_2017-11-12_13-50-00.JPG
    287,1 KB · Weergaven: 438
Ik zie goede keuzes op de foto, heb je de gbb vfc 416 of de aeg 416?

• Leuk
Waarderingen: Jopsel
Welkom op het forum! Ik stond ook al in volle gear en eigen replica m'n 1e keer bij Balls and Arrows haha :P

• Leuk
Welkom op 't forum! Hoe heb je 't gehad vandaag? Deel 't met ons! :-)

Het is absoluut geen 'slechte' of 'foute' keuze om direct gear/replica's aan te schaffen hoor! Het is alleen zo dat de kans dat je een goede replica koopt net iets groter is als je van tevoren goed inleest en om meningen/ervaringen vraagt :-) Maar als ik je foto zo zie heb je geen miskoop gedaan hoor :)

• Leuk
Welkom,

Mooie replica's.

Ik heb me ook ingeschreven voor 19 nov paintballworld, dus tot op het veld :)

• Leuk
Welkom en gave aanschaf gelijk :) Misschien tot ziens een keer op het veld

• Leuk
Welkom op 't forum! Hoe heb je 't gehad vandaag? Deel 't met ons! :)

Het is absoluut geen 'slechte' of 'foute' keuze om direct gear/replica's aan te schaffen hoor! Het is alleen zo dat de kans dat je een goede replica koopt net iets groter is als je van tevoren goed inleest en om meningen/ervaringen vraagt :) Maar als ik je foto zo zie heb je geen miskoop gedaan hoor :)

Mijn eerste skirm is a.s. zondag de 17e pas. Dan kan ik pas iets melden, maar weet zeker dat ik het heel vet ga vinden.

Ik heb inderdaad wel veel voor onderzoek gedaan. Heb heel veel reviews gelezen en bekeken op YouTube en ze hadden 40% korting bij Hes van Zweden in Arnhem dus dat maakt de keuze ook wat makkelijker.

Wil uiteindelijk ook nog de sniper SSG24 van Novritch bestellen, maar voordat ik dat ga doen zou ik het liefst wel eerst een sniper skirm willen doen.