Voorstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Flunx
  • Startdatum Startdatum

Flunx

New Member
4 apr 2018
4
0
Trophies
2
Goedenavond Airsofters,

ik zou me even graag willen voorstellen op dit forum, en me wat verder verdiepen met informatie over Airsofting. Ik heb in mijn tijd nog maar twee keer geairsoft, beiden waren vriendenuitjes en dus niet al te serieus.

Even wat persoonlijke informatie over mij zelf, mijn naam is Wesley en ben negentien jaar jong (misschien eentje van de wat jongere garde). Ik ben woonachtig in het mooie Overijsselse Raalte gelegen in mooi natuurgebied ;). Ik werk als installatiemonteur voornamelijk in Amsterdam. Ik ben niet de slankste persoon op de wereld, dus ik hoop dat dit geen nadeel levert aan deze hobby, ik weet dat beweging er bij hoort.

Ik hoop ook een paar hobby's uiteraard. Mijn hoofdhobby's zijn voornamelijk films en series kijken en beoordelen op een Nederlandse filmsite, gamen en muziek zijn ook twee grote hobby's van me, ik luister dag in en dag uit naar muziek waarvan voornamelijk metal een groot deel in speelt, trash en heavy metal voornamelijk volgend op deathmetal en powermetal.

Ik heb dit forum leren kennen van een al eerder aangemeld lid bij jullie en tevens vriend van mij 'qlymax' en ik hoop hier wat meer informatie te kunnen verschaffen over airsofting. Daarbij stel ik twee vragen over bijvoorbeeld gear, waar moet ik vooral op letten? Ik had al wel twee 'geweren' in gedachten, waarvan ik denk ik voor de 'SA-C11 CORE Carbine' wil gaan, heeft iemand hier enige ervaring mee? En hoe kan ik bijvoorbeeld het beste skirms of iets anders vinden, althans hoe speel ik mee met bepaalde skirms en moet ik daarvoor echt bij een team horen?

Ik hoor graag van jullie en hoop jullie wat beter te leren kennen in de loop der tijd.

Groet,
Wesley

Laatst bewerkt:
Welkom op het forum!