Voorstellen..

m00st

Member
16 sep 2018
12
6
Trophies
3
Hi allemaal,

Ik ben Maarten, 43 jaar en inmiddels wat eerste stappen gemaakt op gebied van airsoft. Nu twee keer gespeeld: 1x Airsoft Inc buiten en 1x Running The Target. Zitten allebei op 10 minuten rijden, dus dat is ideaal om door de weeks ff een avondje los te gaan. RTT was wel wat pijnlijk, bloeduitstortingen over mijn hele lijf, een bloedblaar op mijn handen en in mijn gezicht, voltreffer precies onder mijn safety goggles. Doordat de bril de klap opgevangen heeft tegen mijn neus ook meteen blauw oog. Maar ja, het is ook geen lasergamen :D

Inmiddels ook al in bezit van NABV pas, maar nog aan het oriënteren qua replica's. Was niet van plan om meteen een enorme collectie replica's te verzamelen om over een paar maanden te realiseren dat het toch niet zo leuk is ;) .

Zoals de vlag er nu bij staat zal de eerste replica wel een korte AEG worden (G&G Firehawk of Raider) en waarschijnlijk ook wel een GBB pistol. Zeker de komende maanden zal het meer CQB dat grote skirms buiten worden :)

Vanwege een vorige hobby (drones, FPV) wel al de nodige apparatuur en ervaring om ook wat filmpjes te maken, hieronder een filmpje van de laatste keer (jezelf terugkijken is leerzaam, zeker als beginner):

• Leuk
Waarderingen: Martinolie4
Welkom op het forum en in de wondere wereld van airsoft. Denk dat we praktisch buren zijn gezien ik ook op zo'n 10 minuten van beide locaties af woon.

• Leuk
Waarderingen: m00st
Ooh, vergeten hierop gisteren te reageren. Welkom op het forum! Grappig om een filmpje te zien van een totale beginner.
Zag eruit alsof je een beste degelijke replica vasthad, huur of leen?
Rond 2 minuten, de man in het zwart is iets te praatgraag voor iemand die dood is.

In het algemeen, de muziek is super meh maar blijkbaar is het populair bij airsoft youtubers. Ik heb liever dat ik de omgeving en situatie op het veld kan beluisteren dan muziek.

En qua gedrag op het veld: Ik zou wel iets agressiever zijn (is wel wat moeilijker bij rtt en tegen de heersende sfeer misschien, maar toch) en ook nog een goede tip: leer switchen van vuur positie! Daarmee bedoel ik: switch je replica van met de rechterhand achter vasthouden naar met linkerhand vasthouden. Wat je daarmee wint is dat je veel minder van je lichaam laat zien als je links om een hoekje schiet.
Voordeel: is gemakkelijk thuis te oefenen ook.

Ooh, vergeten hierop gisteren te reageren. Welkom op het forum! Grappig om een filmpje te zien van een totale beginner.
Zag eruit alsof je een beste degelijke replica vasthad, huur of leen?
Was een huur replica van RTT, een Specna Arms SA-A06. Voelt degelijk aan, minder plastic dan de G&G Firehawk die Airsoft Inc als huurreplica bood.

En qua gedrag op het veld: Ik zou wel iets agressiever zijn (is wel wat moeilijker bij rtt en tegen de heersende sfeer misschien, maar toch) en ook nog een goede tip: leer switchen van vuur positie! Daarmee bedoel ik: switch je replica van met de rechterhand achter vasthouden naar met linkerhand vasthouden. Wat je daarmee wint is dat je veel minder van je lichaam laat zien als je links om een hoekje schiet.
Voordeel: is gemakkelijk thuis te oefenen ook.
Dank voor de tips. Je keek wel naar mijn eerste meters op de RTT track en ik meen dat het verder op de avond wel iets minder passief/achter de meute aan was, maar goed punt.

Bedankt ook voor de tip over vuurpositie. Dat vergt inderdaad oefening, want voelt nog erg tegennatuurlijk.

Laatst bewerkt:
Ik ga dinsdag met collega's eerste keer airsoften bij running the target, woon er 20min vandaan. Ik heb al mijn NABV pas binnen, aangezien ik zeker weet dat ik doorga met airsoften. En ook al mijn eerste replica besteld :-). Nu verder oriënteren voor meer spullen en een team.
Leuk filmpje!

Ik ga dinsdag met collega's eerste keer airsoften bij running the target, woon er 20min vandaan. Ik heb al mijn NABV pas binnen, aangezien ik zeker weet dat ik doorga met airsoften. En ook al mijn eerste replica besteld :). Nu verder oriënteren voor meer spullen en een team.
Leuk filmpje!
Volgens mij zijn we elkaar dan tegengekomen;). 6 of 7 collega’s vermoed ik?

Welkom! Mocht je eens bij Combat City komen spelen dan hoor ik het graag! Ik ben marshall en neem je graag een dag skirm mee.

• Leuk
Waarderingen: m00st