Voorstellen

Prawnge

Well-Known Member
15 okt 2018
63
19
Trophies
9
Hallo,

Ik ben Peter ben 32 jaar oud, ik woon in Tiel. Ben sinds 2010 geïnteresseerd in airsoft toen was het nog niet legaal en nog niet zo bekend zoals het nu is. heb daardoor mijn interesse even in de vriezer gelegd.

Afgelopen maanden kwam ik op een filmpje op internet tegen en mij flink vermaakt. Hierdoor weer de interesse aangewakkerd die in de vriezer lag :).
Ik heb sinds gisteren mijn NABV lidmaatschap gekregen en klaar voor om mijn eerste aankopen te doen.

Omdat het mijn eerste AA is die ik wil kopen zou ik het liefst naar winkel gaan om meer info te verkrijgen over de wereld van Airsoft.
Mijn vraag aan jullie is: Weten jullie winkels waar ik in de winkel een AA kan aanschaffen en Eventueel kan testen/informatie kan krijgen over de AA en randapparatuur.

/salute
Peter

Hi Peter, ten eerste welkom nu echt in de airsoftwereld. Mag ik vragen of je al weleens geskirmd hebt voordat je nu meteen alle gear en replica gaat aanschaffen? Zo niet, zou ik dat zeker eerst even aanraden.

Verder heb ik mijn replica's nooit in NL zelf gekocht, dus zal ik me even onthouden van zeggen over welke winkels wel of niet. Kan wel shogun afraden, ben bij die winkel geweest in Beverwijk en vond dat slecht geregeld, duur en nare verkopers.

@JWielenman, In het verleden veel paintbal gedaan waar ik helemaal op in ging. met het kijken van airsoft filmpjes gaat het hartje sneller kloppen :). Nadeel is dat ik niemand ken in de wereld van Airsoft. hopelijk kan ik daar verandering in brengen :)

Welkom op het forum! Ik heb in de beginnershandleiding enkele aanbevelingen voor winkels, maar daar heb ik niet rekening mee gehouden of ze replica's in de winkel hebben liggen. Even checken voordat je ergens naartoe gaat dus. Ikzelf koop mijn replica's in het buitenland of tweedehands, dus ik kan je daar helaas niet zoveel over zeggen verder.

Welkom. Ik kan aanraden om lekker op een skirm te kijken naar wat iedereen heeft en lekker te vragen of je even mag vasthouden. De meeste airsofters zijn erg sociale wezens die graag over hun replica's en gear praten.

• Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
Welkom.

Vanuit Gelderland is het makkelijk even naar Emmerich over de grens te gaan. Haal mijn betere replica's hier altijd en laat mijn technische zaken ook daar doen. Veel keuze, Nederlands sprekend personeel dat zeer veel kennis van zaken heeft en een, vind ik, geweldige service biedt. Zeg je wel eerlijk dat ze iets duurder zijn dan buitenlandse sites als Taiwangun en Gunfire maar daar kun je ook alleen maar bestellen. Handig is in ieder geval dat je van tevoren weet welke richting je op wilt (outdoor, CQB, combi van beiden, Milsim, etc.).

Bedankt voor de reacties en de welkoms :).
Ik ben aan het kijken voor een AEG M4 heb een Ares Amoeba AM-008 op het oog omdat hij wat kleiner is kan ik eigenlijk beide kanten op : Woodlands en CQB of andere leuke disciplines.

Ook in de toekomst wil een eigenlijk een tweedehandse AA hebben waar ik aan kan sleutelen (vindt de techniek best interesant)