voorstellen

yannick-hurks

Well-Known Member
21 dec 2014
307
29
Trophies
6
Hallo
ik ben yannick ik ben nu nog 17 jaar oud
en ben geinteresseerd geraakt in airsoft door de video's van ACN en Scoutthedoggie
ik ben al flink aan het sparen voor mijn replica en mijn gear maar twijfel heel erg tussen de AUG variant AEG of toch voor n sniper de VSR-10
ik heb zelf al n ghillie suit gemaakt
Maar moet nog gewone camo kleding hebben

Wat voor camo gebruiken jullie ?
Heb nog een hoop KL stuff liggen van mn oom dus dat komt wel goed denk ik

als jullie nog tips hebben hoor ik het graag

Gr

Welkom yannickH,

Zelf speel ik in volledige DPM makkelijk te verkrijgen en goedkoop als je het nog moet kopen (dumpshops). Mijn verder gear : phantom tactical Goggles, Maritime Tactical Vest Woodland + camelbag en Sniper boots.

Hallo arjan

De dumpstores zijn idd heel goedkoop
maar de maten zijn zo vaag van de landmacht kleding

En wat voor replica heb je ?

zelf heb ik een G36c met vier midcaps en 1 hi-cap. geen sidearm. ben zelf aan het sparen voor reddot en eventuele upgrades voor de internals. PS tevens een link voor kledingmaten http://www.dumpcompany.com/index.php?action=extra&extra=A_maattabellen

Thanks arjan

Ik vind de g36c persoonlijk niet zo heel mooi maar ben meer n m4/m16 persoon
heb n mooie gezien op gunfire maar die heeft 415 fps emig idee om dit makkelijk te downgraden ?

daar durf ik zelf niks over te zeggen heb de mijne 2e hands gekocht schoot toen 340 ffs dus heb er zelf niks aan hoeven te doen.

Hey welkom, ik zelf speel met us-woodland camo (korps mariniers) met een od plate carrier.
Om de fps naar beneden te krijgen kun je de spring vervangen. Meestal is een m100 veer erin voldoende maar dat hangt geheel van de internals af.

Welkom op het forum Yannick 

Thanks arjan Ik vind de g36c persoonlijk niet zo heel mooi maar ben meer n m4/m16 persoon heb n mooie gezien op gunfire maar die heeft 415 fps emig idee om dit makkelijk te downgraden ?

Gunfire bied tegenwoordig zelfs aan om gratis een downgrade uit te voeren.. zie:

http://gunfire.pl/product-eng-1152197807-Free-replica-downgrade.html 

Hierdoor kan het natuurlijk wel een week je of 2 extra duren voordat je de replica binnen hebt, maar dan hoef je er zelf niet mee te gaan klooien.

Klopt eviltwin had gekeken kost dan 0.01 euro
kom nu op n totaal van 260 euro
met n
-G&G CM16 R8 L
- 5 midcap magazijnen
- 15000 0.2g bb's
- downgrade

Iemand n idee welke batterij ik moet hebben bij dit apparaat ?
Want die wordt niet meegeleverd

En twijfel nog over n front grip

Thanks man

Moet nog wel ff wachten voor ik kan beginnen helaas maar ben al aan het kijken voor replica's

Toch is de aug ook wel vet

Maar wat is t merk jg voor merk
beetje goede kwaliteit of gewoon rommel ?

JG, Cyma en Dboys zijn merken waar je een beetje geluk mee moet hebben.

Het volgende is gebaseerd op een prijs kwaliteit verhouding, dus beter ten opzichte van een ander budget merk.

Verwacht niet dat een G36 van JG de G33 (G36 zonder trademarks) van bijvoorbeeld ICS er uit schiet of er op degelijkheid voorbij gaat.

JG maakt de betere G36   (hebben wij er 1 van liggen als back up, zeer te vreden over)

Cyma maakt de betere AK`s en Mp5`s

Dboy`s M4 en M16.

Maar dan nog kan het zijn dat het model dat jij binnen krijgt net na anderhalf magazijn de soep in draait.

De kosten van deze AEG`s relatief laag, maar je weet dan ook niet zeker wat je krijgt.

Met duurdere merken kan dat ook overkomen, maar de kans is toch iets kleiner.

Goedkoop of duur, vroeg of laat gaat ie toch open voor reparaties danwel upgrades. Naar mijn mening is het vooral hoe handig je bent. Heb je weinig ervaring met mechaniek zou ik voor een van de betrouwbaardere merken gaan. Minder kans dat ie het snel begeeft en laten we eerlijk zijn een werkend iets terug in elkaar zetten is altijd makkelijker als iets wat niet meer werkt.

En wat weten jullie van t merk GFG ?
Heb daarvan n AUG A1 gezien en weten jullie of er dan de mogelijkheid is om de 1.5x zoom scope dr af te halen en dr n 22mm Rail oo te zetten voor n reddot ?

En weten jullie wat het aantal mAh doet ?
Want er zijn zo veel soorten batterijen

De vragen over de AUG kan ik niet beantwoorden.

Maar de mAh geeft aan hoeveel er in de batterij zit.  Je hebt dus het liefst een accu met zoveel mogelijk mAh die ook nog eens in je replica past.. Als je een accu met +- 2000 mhA hebt, kun je daar de meeste dagen wel mee door komen. Af en toe heb je van die dagen dat je iets meer sprayt en dan heb je aan 2000 mAh net te weinig. Maar over het algemeen is 2000 mAh een mooie hoeveelheid.

Welkom YannickH.

Ik heb ff alles doorgelezen en zit met iets in mijn maag: die BB's die je besteld hebt,zijn die 100% bio-degradable?

Want als dat niet zo is heb je een mooie sof.

De niet afbreekbare BB's mag je in NL nergens gebruiken.

Tis maar een waarschuwding voor je dat je je geen onkosten op de hals haalt voor nop.

Verder kan ik je wat uitrusting betreft mededelen dat het er niet veel toe doet wat je aantrekt.

Al kom je helemaal in t zwart als SWAT of helemaal in OD.

Maakt allemaal nx uit.

Zelf loop ik in woodland met een bokketuig uit mijn diensttijd.

Succes met je uitrustingskeuze en hoop je gauw te ontmoeten op 1 van de vele velden.