Voorstellen

Hellsoft

Member
22 mei 2020
8
0
Trophies
1
Heyhey een hele goede middag gewenst iedereen!

Ik ben nieuw op dit forum (lees al langer wat mee hier maar nu besloten om een account aan te maken).

Ik ben Bob ben 25 jaar oud en kom uit Helmond.
Speel nu zo'n 3 jaar airsoft en zie het ook echt als een sport. Mits je jezelf niet als een lui dier gedraagt en volle bak mee doet natuurlijk.

Ben begonnen met een g&g instappertje en uiteindelijk over gegaan naar de asg scorpion EVO.

Op dit moment speel ik met 2 krytacs:

Pdw met tracers op hpa voor binnen en een SPR aeg voor buiten. Voor buiten heb ik de SPR afgesteld als DMR. Beide wapens zijn full upgraded en echt 2 monsters.

Ben op dit moment aan het kijken voor een fijne bipod voor mijn SPR. DUSSSS als jullie tips hebben kom maar door.

Gr Bob

nog even voorstellen: mijn naam is Steve uit omgeving Rotterdam, ik ben momenteel meer een airsoft verzamelaar, nog niet van gekomen om aan een skirm mee te doen, me rig is eigenlijk ook nog niet compleet. Verder gaat me interesse uit naar WO1 & 2 en klassieke airsoft apparaten zoals de 1911 en zijn varianten.

Welkom! Leuk dat ook airsofters die al een aantal jaren spelen het forum joinen.
Noem het wel replica's ipv wapens om verwarring te voorkomen

Welkom op het forum!

nog even voorstellen: mijn naam is Steve uit omgeving Rotterdam, ik ben momenteel meer een airsoft verzamelaar, nog niet van gekomen om aan een skirm mee te doen, me rig is eigenlijk ook nog niet compleet. Verder gaat me interesse uit naar WO1 & 2 en klassieke airsoft apparaten zoals de 1911 en zijn varianten.

Maak even je eigen thread Steve, dan ben je zichtbaarder!