Voorstellen!

Graphik

New Member
1 jun 2015
2
0
Trophies
1
Hallo ACN!


Mijn naam is Woody,


Grafisch Vormger leerling van 18 Jaar!


Ik ben sinds Januari 2015 begonnen met airsoft,al wist ik al veeel langer dat ik deze geweldige sport wilden beoefenen,vanaf dat ik lid ben geworden ben ik al mijn gear samen gaan zoeken, dit is al aardig gelukt, ook heb ik al een paar skirms bij Ghosttown gehad die geweldig waren!, mijn loadout bestaat uit een g&g Cm16 Raider L en een WE 1911 MEU Punisher. Mijn camo is ATP en Tan (beetje mix matchen)


 


Ook heb ik een youtube kanaal(BlockSquad) samen met een vriend van mij waar wij onze airsoft adventures op gaan zetten, ondertussen staat er al een vidoe online, wil je hem checken doe dat dan zeker, zou ons enorm helpen!


Wij filmen met een GoPro en onze editting vaardigheden zijn ook niet zo slecht al zeg ik het zelf ;)


LINK: https://www.youtube.com/watch?v=UJZ4mH5oUf4


Ik hoop via ACN een beetje mensen te leren kennen die ook naar ghosttown of rotterdam (rond die streken) gaan.


als iemand iets over me wilt weten, Ask Away!
 
Welkom op de forums Graphik.


 


ik woon zelf in haps,helaas niet zo dichtbij.


misschien zou je met een aantal mensen mee kunnen rijden op 20 Juni naar The Chambers in belgie, daar zullen we naar toegaan met een redelijke groep van ACN en bezoekers.


 
 
Hey Woody, welkom op dit forum en veel succes in de airsoft hobby.
 
Ben zelf afgelopen weekend naar ghosttown geweest. Leuk cqb terrein, alleen helaas wel erg veel choke points.


kom zelf uit spijkenisse en ben regelmatig te vinden bij veluwe airsoft.


 


wie weet kom ik je nog een keer tegen bij ghost town
 
Welkom Woody! 


Inmiddels al een aantal maanden onderweg dus :D Wat zijn je plannen op airsoft gebied voor de toekomst? 
 
Hallo Jan!,


Jaa al een paar maandjes bezig!, mijn plannen zijn om samen met een vriend van mij, vette video's en reviews op ons kanaal te zetten, we denken dat ons kanaal hier veel animo voor heeft!


ook willen we gaaf camera werk gaan verichten. allemaal rond de airsoft wereld in Nederland.


(wat toch iets unieks is in dit landje)


en natuurlijk ons arsenaal vergroten,


Mocht je tips hebben dan horen wij die graag jan!


 


 

Welkom Woody! 


Inmiddels al een aantal maanden onderweg dus :D Wat zijn je plannen op airsoft gebied voor de toekomst?