Voorstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter dfd
  • Startdatum Startdatum

dfd

New Member
31 jul 2015
2
0
Trophies
1
Dag mede airsofters,

Hierbij een korte intro about me.

Ferdi, kom uit weert en ben een 5-tal jaren geleden voor het eerst in aanraking gekomen met airsoft. Een aantal jaren later NABV lid, en trots eigenaar van een ICS M4 en KJW M9.

Heb al enig airsoft ervaring, maar ben de hobby weer flink gaan oppakken nu ik fulltime werk en dus de weekenden vrij heb.

Gear etc. ben ik al volledig voorzien van.

Momenteel bezig om vaker te gaan airsoften en bezig met het aanschaffen van een Tokyo Marui VSR-10 gspec

tips/opmerkingen etc. hoor ik graag!

Hey en welkom dfd,

Fijn te horen dat je al wat mee gedraait hebt in de airsoft wereld.

Met betrekking tot de replica's weet ik niet veel van die modellen specifiek, maar op dit forum komen we geen tips / opmerkingen te kort in elk geval hehe ;)

Wederom, welkom en veel plezier :)

Welkom op het Forum dfd

is er een specifieke reden waarom je een VSR-10 wil aanschaffen?

omdat Novritsch er ook een heeft?

Het is de VSR-10 geworden omdat hier veel upgrades voor beschikbaar zijn, mij de looks goed bevallen, en veelal andere merken/snipers gebaseerd zijn op dit uiterlijk. Kortom: Upgraden / repareren moet nooit een probleem zijn!

De VSR 10 gspec wordt het, waar meteen upgrades op komen. Zero trigger + piston, bucking, precision barrel 430mm 6.03, sterkere (160% ongeveer) spring, spring guide. 

@Eviltwin-NL, thanks! link had ik al gezien
@JuulvdBosch, nee niet omdat Novritsch er een heeft. dit ontdekte ik later pas.

mssn wel grappig om te vermelding, mijn gear is volledig flecktarn. Heeft ermee te maken dat ik van een oud-legerplaats in de buurt vroeger als kind veel kleding heb gekregen (rits kapot, klein scheurtje o.i.d.). Nu volwassen past de kleding eindelijk!!! Flecktarn dus :D

Hallo en welkom op dit heerlijke forum,

kan je helaas geen tips geven omtrent de replica die je wilt.

Wellicht dat ik je met andere vragen zou kunnen helpen, mochten deze komen.

groetjes en tot op het veld

Wilkommen!

Je hebt qua side arm in ieder geval een uitstekende keuze gemaakt! Een M9 <3 <3 <3 <3

haha thanks Jan! Ben er ook zeer tevreden mee. Speelde gisteren lekker tijdens de skirm

Gisteren indoor geskirm @ unit13. Moet toch gaan kijken naar een 2e outfit, gezien dit voor indoor echt een sauna was! Locatie is OK.

Vandaag m'n M4 open gemaakt voor wat licht onderhoud, breekt zowaar mijn Hopup door midden (niet gescheurd o.i.d., het hele plastic brak gewoon doormidden!). Meteen een nieuwe metalen hopup besteld. Gelukkig kwam die gisteren nog goed door :)