Vragen over TM Glock 17

Camilo

Well-Known Member
16 dec 2016
810
465
Trophies
20
Beste mensen van het forum!


Ik was (voor volgende maand) op zoek naar een nieuwe side-arm.
M'n oog was gevallen op de TM Glock 17 GBB.

Dit is omdat m'n huidige side-arm uit elkaar is geklapt gister tijdens het schieten, en nu ook gerepareerd moet worden. Ik heb hem voor 90% weer in elkaar kunnen zetten, maar het trekker mechanische werkt niet meer. Dit is een WE Makarov PM

Mijn eerste vraag is: Welk holster/holsters zijn geschikt voor dit model replica?

Mijn tweede vraag is: Zijn er (makkelijk) reserve onderdelen te vinden voor dit model? Ik heb gemerkt dat het bij m'n Makarov lastig is om de missende/defecte onderdelen te vervangen. En ik wil deze side-arm veel gebruiken, dus hij zal ook wel veel slijten. Dit zal in een CQB setting (indoor) zijn.

Mijn derde vraag is: Is een metalen slide veel beter dan een plastic slide in het opzicht van durability?

Alvast bedankt voor de hulp en info! :)
 
Glock onderdelen zijn ovet het algemeen wel goed te vinden gezien je er super veel aan kan upgraden. Ik heb mijn TM glock bij airosftguns.cz vandaan, was er binnen 3 dagen, was 140 incl, kwam met night sights en extra mag followers en was netjes verpakt. Ik ben er heel blij mee en het schiet heel lekker, ga hem 8 juli even afstellen in geldermalsen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Glock onderdelen zijn ovet het algemeen wel goed te vinden gezien je er super veel aan kan upgraden. Ik heb mijn TM glock bij airosftguns.cz vandaan, was er binnen 3 dagen, was 140 incl, kwam met night sights en extra mag followers en was netjes verpakt. Ik ben er heel blij mee en het schiet heel lekker, ga hem 8 juli even afstellen in geldermalsen.

Toppie! Goed om te weten, ik zag dat de field strip ook makkelijk is
 
Ik heb het holster aan de gordel/ belt die bij mijn harnas hoort hangen.
Dit is een stugge dikkere gordel, waardoor het holster prima blijft zitten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Haha het zat me idd even niet mee
De SVD is gelukkig weer heel, maar de Makarov is nog uitelkaar. Het gebeurde ook opeens xD

De SVD kwam ongelukkig terrecht bij het verstellen van een "oude" tas. Nu heeft ze een veilige flight-case
 
Is hij ook al zo'n handige harry als ik op dat front @Sander? haha
(Ik heb Robin nog niet ontmoet RL ^^)
 
en nu wil ik dat TM eindelijk de aangekondigde g19 uitbrengt :(


(en dat agency en rwa er weer een slede voor maken..)
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Met de TM G17 kun je geen verkeerde keuze maken.
Enigste nadeel is dat de slede iets dikker is als die van een echte 17, daarom moet je kijken naar een holster dat voor/ook de G22 geschikt is.

Qua upgrade parts is de sky the limit. Na de TM Hi-capa/1911 is de TM G17 het pistool waar de meeste upgrade parts voor op de markt zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Nice! Das goed om te horen, want zo mooi als dat ik m'n Makarov vindt zijn reserveonderdelen nogal lastig te vinden :p
En ben inderdaad ook van plan om hem te gaan upgraden ;)

De TM G17 wil ik rond eind van de maand bestellen, met meteen een mag erbij.

Ik had al een holster besteld deze:http://s.aliexpress.com/zAFvmmi6
Met deze erbij: https://www.aliexpress.com/store/pr...er-leg-panel-Free-ship/807320_1248886857.html

Deze zijn om een AT-isch load-out te maken, heb ook een ME helm besteld hiervoor. Deze zou vandaag of morgen moeten binnenkomen. Foto's volgen op een ander (soon to be) topic^^
 
Let wel op dat iemand al in de opmerkingen heeft gezegd dat je voor een Airsoft glock enige modificaties moet doen om hem passend te krijgen. Zal wel te maken hebben met het feit dat de airsoft glocks iets dikker zijn dacht ik, maar mogelijk dat het ook ligt aan welk merk glock je erin stopt.
 
Klopt ik had het gelezen dat hij gemod moet worden, om de reden die je zei. Maar bedankt voor de heads up ;)
Ze schijnen inderdaad breder te zijn dan de real-steal, net als de IWI mag pouches (die schijnen ook te smal/klein te zijn?)