Waar of op welke website kan ik de buitenlandse skirms vinden?

Koray

Member
7 okt 2018
9
1
Trophies
1
Hoi allemaal,

ik heb een vraagje, ik ben pas begonnen met airsoften heb inmiddels al gear gekocht. ik ben nu tot nu toe 2x bij gladiator sports geweest voor open skrim om te kijken of airsoft wat voor mij is. Nu heb ik alles al dus ook mijn nabv account. Ik zie bijvoorbeeld dat Silo entertainment (airsoft youtuber) naar belgie gaat voor skrims.

Maar mijn vraag is dus nu:
Waar kan ik de skrims vinden die in het buitenland worden gehouden, dus dat er ruim honderden mensen bij dat event zijn. Ik zie wel dat bij mijn nabv de evenementen staan maar daar staan denk ik de kleine evenementen en ook geen events in het buitenland.

met vriendelijk groet,

koray

Voorstellen wordt geapprecieerd. Misschien al een poging gedaan door de veld namen te zoeken? Vaak hebben de velden hun eigen site en moet je daar aanmelden net zoals in Nederland.

• Leuk
Waarderingen: Jan
In UK hebben ze grote events maar moet je even Google'en. Ook in Polen grote events of Frankrijk.

België is vaak max 100 of 150 personen omdat er geen hele grote terreinen daar meer zijn. En in NL is 3division en wildmountain de 2 grootste terreinen als ik 't goed heb.

In UK hebben ze grote events maar moet je even Google'en. Ook in Polen grote events of Frankrijk.

België is vaak max 100 of 150 personen omdat er geen hele grote terreinen daar meer zijn. En in NL is 3division en wildmountain de 2 grootste terreinen als ik 't goed heb.

Balls&Arrows, darkforest, kingforest hebben ook genoeg plek voor flink wat man.

Kingstforrest vind ik niet zo groot. Je kan er geen milsim op spelen B&A is nu wel groot als ik het goed heb. Dark Forrest Zou ook wat meer moeten uitbreiden. Maar is mijn mening

Voorstellen wordt geapprecieerd. Misschien al een poging gedaan door de veld namen te zoeken? Vaak hebben de velden hun eigen site en moet je daar aanmelden net zoals in Nederland.

Alleen hoe moet je dan de namen van de organisaties weten? Toen ik laatst in Frankrijk was kon ik ook moeilijk organisaties vinden, ik had wel http://airsoftmap.fr/ gevonden maar daar staat ook niet alles op.

Tier was het in UK maar is nu volgens mij gestopt of alleen op uitnodiging