Zoals je in de titel kunt zien wil ik even iets heel belangrijks zeggen over krytac gearboxen.
Krytac is een goed merk met super geradiusde gearboxen echter hebben ze een groot probleem.
Dit probleem noem ik nu gearlocking al is dit niet de officiele term en volgens mij is er ook geen officeele benaming voor maar het probleem is alsvolgt:
Voor degene die niet weten waar ik het over heb hier een korte uitleg: Een gearbox heeft een shell bearings of bushings een sectorgear,spurgear en bevelgear piston cylinder/cylinderhead en tot slot een nozzle. hoe een gearbox werkt kan je googlen maar ik focus me nu effe op de volgende 3 dingen dit zijn de shell bearings en de spurgear.
Normaal gesproken passen de 3 genoemde gears perfect in een gearbox maar wat doet krytac. krytac zorgt ervoor dat je normaal gesproken alleen hun gears kunt gebruiken. Dit doen ze door expres de onderste bushing van de gearbox shell 1mm hoger te plaatsen waardoor je dus niet standaard aftermarket gears in de shell kunt doen. Persoonlijk denk ik dat dit met opzet is gedaan om dus mensen te gearlocken aan krytac gears want ik heb dit nu 3 keer gezien en 3 keer is op exact het zelfde punt van de gearboxen dit genoemde punt hoger! .
Begrijp me niet verkeerd ze zijn prima kwa werking alleen er zijn betere gears voor je replica's zoals lonex en shs gears. gelukkig is er een fix voor deze gearlock en mocht je die willen weten doe mij een pm en dan zeg ik het 1op1 tegen je.
Mijn mening is alsvolgt als je tussen de 400 en 450 euro neerlegt voor een replica verdien je het als klant om de vrijheid van je gears te mogen kiezen.
dit is niet tegen een verkoop winkel of wat dan ook maar dit is wel een waarschuwing voor mensen die dus krytac replica's overwegen nogmaals ze zijn het waard alleen houd hier rekening mee voor de toekomst.
Krytac is een goed merk met super geradiusde gearboxen echter hebben ze een groot probleem.
Dit probleem noem ik nu gearlocking al is dit niet de officiele term en volgens mij is er ook geen officeele benaming voor maar het probleem is alsvolgt:
Voor degene die niet weten waar ik het over heb hier een korte uitleg: Een gearbox heeft een shell bearings of bushings een sectorgear,spurgear en bevelgear piston cylinder/cylinderhead en tot slot een nozzle. hoe een gearbox werkt kan je googlen maar ik focus me nu effe op de volgende 3 dingen dit zijn de shell bearings en de spurgear.
Normaal gesproken passen de 3 genoemde gears perfect in een gearbox maar wat doet krytac. krytac zorgt ervoor dat je normaal gesproken alleen hun gears kunt gebruiken. Dit doen ze door expres de onderste bushing van de gearbox shell 1mm hoger te plaatsen waardoor je dus niet standaard aftermarket gears in de shell kunt doen. Persoonlijk denk ik dat dit met opzet is gedaan om dus mensen te gearlocken aan krytac gears want ik heb dit nu 3 keer gezien en 3 keer is op exact het zelfde punt van de gearboxen dit genoemde punt hoger! .
Begrijp me niet verkeerd ze zijn prima kwa werking alleen er zijn betere gears voor je replica's zoals lonex en shs gears. gelukkig is er een fix voor deze gearlock en mocht je die willen weten doe mij een pm en dan zeg ik het 1op1 tegen je.
Mijn mening is alsvolgt als je tussen de 400 en 450 euro neerlegt voor een replica verdien je het als klant om de vrijheid van je gears te mogen kiezen.
dit is niet tegen een verkoop winkel of wat dan ook maar dit is wel een waarschuwing voor mensen die dus krytac replica's overwegen nogmaals ze zijn het waard alleen houd hier rekening mee voor de toekomst.
Laatst bewerkt: