Waarschuwing voor krytac gebruikers/mensen die krytac overwegen

Je bent zeker een PTW mustard race fan :p

Yup, er is weinig wat het goddelijke gevoel van een ptw kan evenaren :p:p:p

Nee en nu zonder dollen, ik had gewild dat ik als eerste replica een ptw had gekocht dan was ik een stuk goedkoper uitgeweest.

Yup, er is weinig wat het goddelijke gevoel van een ptw kan evenaren :p:p:p

Nee en nu zonder dollen, ik had gewild dat ik als eerste replica een ptw had gekocht dan was ik een stuk goedkoper uitgeweest.

Hahah ieder zijn voorkeur, heb er nog nooit een gezien of gevoeld dus heb geen idee hoe het is, maar gezien ik het geld er toch niet voor heb en kloten aan AEG's nog leuk vind zijn die ook nog prima XD.

Als er een AK ptw zou zijn dan zou ik die ook wel kopen =P
Heb ooit eens een systema m4 vastgehouden op mn tweede skirm en dat schoot toch echt super.

• Leuk
Waarderingen: Jan
FFies nieuw leven in deze topic blazen.... ;)
Nu de ham vraag, zou deze GB in een andere body passen zonder aanpassingen of is dat een no no??

Mvg Roy AKA Smitty

Ik weet vanaf vorige week in ieder geval wel zeker dat er geen andere standaard v2 gearbox in de krytac receiver past zonder aanpassingen. Dus ik vermoed bijna dat het andersom ook niet zomaar gaat

Jup wat noudi zegt, past niks anders in en daarbij, de gears zijn ook niet super, de bevel is van zacht metaal. Deze wordt veelal samen met de sector vervangen voor iets beters, de spur kan niet ivm hun gearbox design.

dit topic kwam voor mij net iets telaat anders was ik nooit begonnen aan het upgraden van mijn krytac xD. Leer voor volgende keer, eerst wat beter onderzoek doen haha. Hij ligt nu al 2 maand uit elkaar en nog geen zin gehad om er tijd in te gaan steken.

Hoezo asociaal??? Ik zeg eerder dat het hun goed recht is om te doen.

Trucjes zoals dit zoals dit zie je ook met printers, het is meer geld te verdienen door te klant benadelen zodat ze in het krytac eco systeem te houden. Ik breng het een beetje ongenuanceerd (in de realiteit zal het wel meevallen) maar ik vind het wel dick move.

Trucjes zoals dit zoals dit zie je ook met printers, het is meer geld te verdienen door te klant benadelen zodat ze in het krytac eco systeem te houden. Ik breng het een beetje ongenuanceerd (in de realiteit zal het wel meevallen) maar ik vind het wel dick move.

Alleen maar omdat ze een andere design choice hebben genomen dan de rest die allemaal volledig TM kopiëren betekent niet dat het een dick move is. Ik ben totaal geen fan van krytac en zal er niet snel een kopen, maar je kan ze niet haten op de keuzes die ze maken met het ontwikkelen van hun replica. Ze zullen het met een reden hebben gedaan niet specifiek om te kutten, daarbij kan je nog steeds een DSG build maken, passen siegetek gear sets wel gewoon en kan je genoeg RPS en trigger response op een 18:1 gear ratio krijgen.

• Leuk
Waarderingen: Roy Pie
Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt.
Je kan het ook een Dick move van alle andere merken vinden dat ze geen onderdelen voor de krytac maken.

• Leuk
Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt.
Je kan het ook een Dick move van alle andere merken vinden dat ze geen onderdelen voor de krytac maken.
Als ze de eerste maker van AEG's zouden zijn en dus "de standaard" zou je daar een punt hebben.

Ik vind het geen dick move wanneer het niet bewust wordt gedaan om ervoor te zorgen dat je alleen maar van merk X onderdelen kunt gebruiken. Als het voor het ontwerp of functioneren nodig is vind ik het goed.

Als we dit op bijvoorbeeld auto's zouden toepassen en alle onderdelen zouden door iedereen gebruikt kunnen worden zouden ook alle auto's er het zelfde uitzien.

• Leuk
Waarderingen: Peter
Een bedrijf mag dus niet zijn eigen inkomsten beschermen en proberen te waarborgen?? Beetje vreemd vind je niet.
Het is hun goed recht om offspec te gaan, evenals het jouw goed recht is om hem dan niet te kopen.

• Leuk