Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

<blockquote rel="Lockheed">
Binnenkort een PLB belt met pouches bestellen. Is toch wat fijner dan een zwaardere
platecarrier. Zeker met dit weer.

Platecarrier is love. Platecarrier is life!

Nou is platecarrier van jou ook niet zo bizar groot hoor bart ;) :D
</blockquote>
 
Vorig weekend gehaald bij de Dutch Stockhouse in Den Haag (airsoftshopnl.com)

Tru-Spec Combat Shirt - Multicam Black
full31048984.jpg


Tru-Spec Combat Veldjas - Multicam Black
full31048517.jpg


Tru-Spec Combat Broek - Multicam Black
full31042545.jpg


Tru-Spec BDU belt - Black (Erbij gekregen)
full29162911.jpg


Tru-Spec Knee Pads
full16921545.jpg


Firefox Lipo Security
http://www.airsoftshopnl.com/a-24848733/socket-plug-connector/q-fx3s005-firefox-lipo-voltage-security/

Ik vindt hen altijd erg duur moet ik bekennen.
 
Zijn ze ook, op WAS spullen scheelt het al mega veel met visenversa.
 
Het zit hem ook in de Import. Ze importeren vanuit Amerika heel het spul naar Nederland. Je moet dan 21% BTW bijbetalen, Verzend kosten en douane kosten van nog eens 20%.

Dan tikt het heel snel aan, helaas. Maar het is wel het echte spul met garantie en al :)
 
Qua prijzen voor tru-spec doen ze niet veel onder voor de rest van Europa, en tru spec is zn geld wel waard (hoge middenmoot). Ik gebruik de broeken als werkkleding (bouw).

Qua WAS, dat is een brits merk waarbij het spul genaaid wordt in China, dus als ze dat importeren vanuit de states gaat dat wel via een hele omweg. En het het btw verhaal is onzin, als bedrijf zijnde betaal je uiteindelijk nauwelijks btw over wat je verkoopt. Een bedrijf betaalt over goederen die zij verkoopt alleen de btw over het bedrag wat de klant betaalt (prijs is dus eigenlijk 121%, dus jij als klant bent de btw-betaler). De btw die zij even daarvoor voor de goederen hebben betaald krijgen ze terug.
 
Gisteren aan geschaft een GsG KSK-1 L
KSK_1_L.jpg


Met een madbull shark 60 graden rubber en een 6.02 precision barrel.Ben zeer benieuwd
 
Nieuwe kisten:

30m4tas.jpg

Dat plus het feit dat m'n SIG straks weer helemaal in orde is betekent dat ik EINDELIJK weer eens fatsoenlijk kan gaan skirmen... :')
 
Vandaag weer een nieuw lid van de VFC familie binnen gehaald.

maxresdefault.jpg

Heb alleen een andere stock dan deze dus daar komt binnenkort de 416 stock op.
 
<font face="Arial, Verdana" size="2" style="font-size: 10pt; font-family: Arial, Verdana; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: normal; line-height: normal;">Vandaag was het pakketjestijd hier (welgeteld 3 pakketjes kwamen er binnen).</font>
Een kleine greep uit de inhoud:
<font face="Arial, Verdana" size="2">http://i58.tinypic.com/15wghl0.jpg</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font size="2">(hoe maak ik het plaatje werkend?</font>
 
Ik heb maar is de accessoires op de trouwe D-Boys gegooid. 
Hij is van dit:

2a4shnc.jpg


Naar dit gegaan:
VhMfaiN.jpg