Wat vragen van een geinteresseerde

Fliepeltje

New Member
2 sep 2017
1
1
Trophies
1
Hoi forumlezers,

Ik zit al een tijdje te kijken naar beginnen met airsoft, alleen zijn er een aantal vragen die ik heb, Allereerst vroeg ik me af hoe vaak er nou evenementen zijn, is dat wekelijks, maandelijks, en verschilt het per seizoen? En verder vroeg ik me af in hoeverre het haalbaar is om mee te doen zonder auto. Zijn locaties bereikbaar met OV? Of spreken mensen dingen af om samen te reizen in 1 auto?

• Leuk
Waarderingen: Jan
Hallo, Leuk dat je wilt beginnen met airsoft! Ik ben onlangs begonnen en ik vind het ontzettend leuk. Events zijn eigenlijk elk weekend op verschillende locaties. Een heel leuk weekend event BunkerHill is elke maand 1 weekend. Ik zelf heb geen rijbewijs en dus problemen met het vervoer. Met het OV naar events is vaak lastig, maar vaak kan je wel een lift krijgen vanaf een station in de buurt. Maar een auto en rijbewijs is toch wel het makkelijkste, en ik wil dat zo snel mogelijk gaan halen.

• Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom op het forum, Fliepeltje. Wat Niels al zei over events klopt inderdaad. Veel locaties hebben open skirms (kijk ook eens op de skirm-thread hier of de evenementenkalender van de NABV). Voor het vervoer, hangt af van waar je woont en waar je naartoe gaat. Airsofters zijn over het algemeen heel behulpzame mensen en vaak welwillend om bijv. te carpoolen.

Welkom op het forum!

En inderdaad, carpoolen is vaak mogelijk. Ik reis ook met het OV naar skirms, en kan altijd wel carpoolen met iemand ;)

Welkom hier op het forum,

Waar kom je vandaan? Heb meestal nog wel plek in de auto :)

Welkom! :D Alles is al beantwoord voor nu ;) Dus rest mij alleen je welkom te heten.

Welkom!
Zoals Jan al aangaf, alles is al beantwoord eigenlijk, stel vooral vragen als je bezig gaat om je basisloadout bij elkaar te zoeken. Er zijn genoeg mensen die je hiermee kunnen helpen op dit forum!

Hallo en welkom op het forum.
Ik zal verder niet op je vragen ingaan waar deze zo te zien al beantwoord zijn.

Gr Paul